2.5

Kuffs

Brad äger ett polisdistrikt och när han mördas ärver hans ohängda bror distriktet till polisens, innevånarnas och blivande arbetskamraternas stora fasa.

Originaltitel Kuffs
Regissör Bruce A Evans
Manus Bruce A Evans, Raynold Gideon
Genre Komedi, Action, Kriminalare, 90-tal
Skådespelare Christian Slater, Milla Jovovich, Tony Goldwyn, Bruce Boxleitner, Troy Evans, George De La Pena, Leon Rippy, Mary Ellen Trainor, Aki Aleong, Kim Robillard, Steve Park, Ross Partridge, Dennis Holahan

Taandborste
2013-09-03
Hela den där "Hej, kära tittare kolla vad jag gör"-grejen gör den ju rätt töntig, men den har sina stunder.
2010-12-09
Härlig Action/Komedi med den alltid lika Bra Slater!! Det är så här Sådanna hära filmer skall göras...!!
menschenfeind
2010-01-23
Scenen med hissvajrarna var lite fin.
2009-08-23
Killen pratar in i kameran, varför?
lehtonen
2008-07-02
Underhållning!
Syd
2008-03-23
Att bryta den fjärde väggen har nog aldrig varit ett grepp som fallit mig i smaken, och det här var inte filmen som skulle ändra det.
skillbill
2006-08-22
Jävligt skön film, älskar när Ted skriker "IT'S MEEEEEEEEEEELTIIIIIIIING!!" Haha, priceless :D
Muzzic-Maria
2006-06-07
Tror faktiskt jag höjer till en femma. Mycket bra! Actionkomedi när den är som bäst!
Bomkia
2006-05-21
Charmig actionkomedi från den tiden då Slater var som bäst. 3a.
Muzzic-Maria
2006-03-25
Jag tycker att den var underhåll. Mig gör det inget alls att genrerna skiftar. Det gör den bara mer sevärd, - att den kan tilltala så många. Cool, spännande & väldigt rolig. Trodde aldrig jag skulle få se Christian Slater yla ikapp med en hund.. Nu när jag sett det kan jag bara säga.. HAHAHAHAHA! =) Gällande "talk-to-the-camera"-köret tycker jag bara är charmigt - att tittarna bjuds in till historien.. och sen är ju Slater så charmig.. Detta är en klar fyra för mig.. med chans till en femma lite längre fram..