De fruktade fems hemligheter

Kortfilm om när Kung Fu-mästaren Po under en Kung Fu-nybörjarkurs berättar om bakgrunden till the Furious Five.

Originaltitel Kung Fu Panda: Secrets of the Furious Five
Alternativ titel Secrets of the Furious Five
Regissör Raman Hui
Manus Todd Berger, Paul McEvoy
Genre Action, Animerad, Familjefilm, Komedi, Kortfilm, 2000-tal
Skådespelare Jack Black (röst), Dustin Hoffman (röst), David Cross (röst), Randall Duk Kim (röst), Elizabeth Ann Bennett (röst), Jaycee Chan (röst), Jim Cummings (röst), Jessica DiCicco (röst), John DiMaggio (röst), Carol Kane (röst)

2018-03-07
Och åter dravel!!!
dafreakish
2016-01-09
Betydligt bättre än den första fulllängdsfilmen som mest var onödig action och en Jack Black-panda. Här ligger mer fokus på story och budskap vilket gör hela pandauniversumet betydligt mer intressant.
foppa99
2013-10-05
små kaxiga kung-fu-kaninungar e ju värda en 4a.
mikaelsvensson
2013-07-09
Snyggt och stilfullt animerad i samma stil som långfilmens inledande drömsekvens. Ger lite bakgrundshistoria, och djup, till långfilmens karaktärer vilket gör den här kortfilmen till något mer än bara "ett skojigt sidospår" till huvudberättelsen.
SynthErik
2010-08-11
Jag tycker den va bra. Den va inte som jag förväntade mig, men det är inte något negativt. Den grova, tecknade stilen tycker jag är väldigt snygg, charmig och passar väldigt bra. Väldigt sevärd.
Zebulonm
2010-05-07
nä de här var en helt onödig produktion....
MatrimVidz
2009-09-02
rätt så bra, syndbara att den är extremt dåligt tecknad, istället för extremt bra 3d-animerad :(
Addaw
2009-08-21
Mjölka kassakossan torr bara...
TheLiten
2009-07-26
SÄÄÄÄMST!!! se den riktiga kung fu panda istället. den är awesome!
Anaythea
2009-05-21
Pixar är ju för bra. Den här kortfilmen är nästan bättre än Kung-Fu Panda så för all del se den.