Kung Pow: Enter the Fist

Vi får följa The Chosen One på hans jakt efter den ondskefulla och näst intill oövervinnerliga kung-fu legenden Master Pain som har dödat hans föräldrar.

Originaltitel Kung Pow: Enter the Fist
Regissör Steve Oedekerk
Manus Steve Oedekerk
Genre Komedi, Action, 2000-tal
Skådespelare Steve Oedekerk, Leo Lee, Tse Ling-ling, Lung Fei, Lo Ming, Peggy Lu, Jennifer Tung

karlmats
2011-10-05
Det började fullständigt hopplöst och det tog ett tag innan jag fattade att den dåliga dubbningen var medveten och ett försök till humor. Vet inte om det gjorde saken bättre men ju längre tiden gick desto mer spårade det ur och desto mer värmde jag upp till Oedekerks galna upptåg. Det räcker inte till en 3a den här gången men kanske slår jag på den här igen nån dag när jag är riktigt jävla drängfull och finner mer nöje i den då. Några grejer är väldigt roliga men det mesta sög otroligt mycket. Jag uppskattar nånstans kreativiteten med att klippa in nytt material i gamla filmer och resultatet har potential att bli väldigt mycket bättre än vad det blev här. MST3K och Steve Martin hade lite samma problem i den här genren, de var inte tillräckligt roliga.
CaptainAwesome
2011-09-28
Höll på att kikna av skratt, men jag var rejält shitfaced också så ta inte mitt ord på det är en femma men tills jag sett om den så kan man enkelt säga att dålig humor ibland kan bli sju resor värre och bli bra humor. En del grejer var bara usla men de gav enbart andningspaus mellan skratten.
Gadwin
2011-07-18
Dålig humor är bra humor. Ibland.
2010-12-16
Rolig&Annorlunda Komedi som skämtar friskt med alla smått fåniga dubbade Kung-Fu-rullar som finns=/ Ko-scenerna är bara Bäst i hela filmen=) Så jäkla Roligt att man nästan garvar ihjäl sig Hahaaa,,,Så vill man ha en dos av Humor så skall man se den Här!!
ziferN
2010-11-18
Visst är filmen smårolig och underhållande men dubbningen och rösterna blev väldigt uttjatade efter en stund, filmen bjöd dock på en del skratt vilket är ett plus. Men detta var absolut ingen "jätte" rolig eller speciell komedi film precis och jag lär inte se om den i framtiden. Men filmen dög helt klart som underhållning och tidsfördriv för stunden, varken svag eller stabil 3a(något mittemellan).
Jke
2010-10-05
Det här är INTE humor! En sak är helt säker, man blir fan dummare av att se den här rullen! +o(
Nathalena
2010-08-17
Hela första kvarten kunde jag inte sluta skratta, fick ingen luft!
Angeliana
2010-08-16
Den här filmen är verkligen rolig på sina ställen, helt klockren i vissa scener. Men det är mestadels i början man gapskrattar, sedan dör det ut mer och mer. Mot slutet är den stundvis tråkig. Men där den är rolig är den VERKLIGEN rolig!
Yasenov
2010-08-11
What the fuck?
83-Echoes
2010-05-23
Så löjlig att den blir rolig.