2.9

Kung Pow: Enter the Fist

Vi får följa The Chosen One på hans jakt efter den ondskefulla och näst intill oövervinnerliga kung-fu legenden Master Pain som har dödat hans föräldrar.

Originaltitel Kung Pow: Enter the Fist
Regissör Steve Oedekerk
Manus Steve Oedekerk
Genre Komedi, Action, 2000-tal
Skådespelare Steve Oedekerk, Leo Lee, Tse Ling-ling, Lung Fei, Lo Ming, Peggy Lu, Jennifer Tung

Zebulonm
2020-03-06
Så usel. Uff.
bad_droidboy
2015-04-19
Så usel så man inte kan kritisera den :D
2014-10-26
Jag var i perfekt sinnesstämning när jag såg denna film. Tillsammans med killgänget på 11 personer och förfriskningarna så kunde man trott att vi såg på något så fantastiskt att det handlade om ett mirakel. Varför blir vi killar så slut i huvudet när vi umgås. Får troligen bättre betyg än den förtjänar men vem man tittar på den med betyder mycket.

2012-12-24
Lurer hva de har røyket?
mr_magi
2012-04-28
Väldigt bra film! Detta är definitivt en av de bästa komedier jag sett.
Cybot
2012-01-25
Fan vad bra. Dör av skratt!
RunRiot
2012-01-15
Enligt brorsan den messt "quotable" filmen någonsin. Mycket på grund av att man gör det omedvetet... Dumskojig film som är väldigt jobbig i för höga doser. Men ser jag den bara nån gång vartannat är eller så blir jag faktist rätt underhållen.
AnaxxaNamoon
2011-11-03
Ett mästerverk för att man lyckats ta ett uselt manus, usla skådisar och allt uselt man kan komma på och skapa en film som jag kan titta på om och om igen och ändå njuta varje gång!
CaptainAwesome
2011-10-18
Efter en nykter omtitt kan jag konstatera att det här var ren och skär dynga, en del försök till dubbningshumor och slapstick fungeradel men det mesta här var bra pinsamt. Rekommenderar en dödlig dos alkohol för att uppnå full potential.
karlmats
2011-10-05
Det började fullständigt hopplöst och det tog ett tag innan jag fattade att den dåliga dubbningen var medveten och ett försök till humor. Vet inte om det gjorde saken bättre men ju längre tiden gick desto mer spårade det ur och desto mer värmde jag upp till Oedekerks galna upptåg. Det räcker inte till en 3a den här gången men kanske slår jag på den här igen nån dag när jag är riktigt jävla drängfull och finner mer nöje i den då. Några grejer är väldigt roliga men det mesta sög otroligt mycket. Jag uppskattar nånstans kreativiteten med att klippa in nytt material i gamla filmer och resultatet har potential att bli väldigt mycket bättre än vad det blev här. MST3K och Steve Martin hade lite samma problem i den här genren, de var inte tillräckligt roliga.