2.3

La Noche de los brujos

En grupp fotografer åker in i den afrikanska djungeln för att dokumentera det mystiska försvinnandet av elefanter. Väl där upptäcker de en grupp voodo-zombies, ledda av en sexig kvinnlig vampyr i leopardklädsel. Stor fasa.

Originaltitel La Noche de los brujos
Alternativ titel Night of the Sorcerers
Regissör Amando de Ossorio
Manus Amando de Ossorio
Genre 70-tal, Äventyr, Skräck
Skådespelare Jack Taylor, Simón Andreu, Barbara Rey, José Thelman, Kali Hansa, María Kosty, Loreta Tovar

2022-06-28
Det mesta är redan sagt här. Snygga brudar hoppspringer i slomo och vi får lite blod och mängder av knas. Underhållande dynga.
2016-03-25
Raffel och fasa, vilken fest! Vampyroida leopardkvinnor som skuttspringer i slow motion, primitiva ritualer med nakenpiskning och halshuggningar, odöda voodoopräster på kolsyrerökiga gravplatser, och tuttar en masse. Manuset känns lite grand som slottlös Rollin i djungelmiljö. Helheten är aningen såsig, vilket är lite synd på så rara ärtor, Eurotrash de luxe. (9-/15)
idd
2015-07-03
Sunkig rasism å sexism blandat med snygga slowmotionscener å ett sjysst soundtrack!
Rubbermonster
2008-07-07
Efter att ha sett BCI/Deimos fina dvd så måste jag öka till en svag trea. Det är riktigt underhållande och massor med vackra och nakna senoritas tillsammans med lite blod och leopardvampyrkvinnor som skuttar runt i slow motion gör en helt ok rulle.
Rubbermonster
2006-01-20
Boooring. Lite tuttar och något avhugget huvud är det enda som räddar 2:an.