2.7

Lie with Me

En sexuellt agressiv ung kvinna inleder en relation med en ung man, utan att vara beredd på de känslomässiga konsekvenser den visar sig leda till.

Originaltitel Lie with Me
Regissör Clément Virgo
Manus Tamara Berger, Clément Virgo
Genre 2000-tal, Drama, Romantik
Skådespelare Lauren Lee Smith, Eric Balfour, Polly Shannon, Mayko Nguyen, Michael Facciolo, Kate Lynch, Ron White, Kristin Lehman, Frank Chiesurin, Don Francks, Richard Chevolleau

2011-09-02
En fin liten film där skådespelarna, speciellt Lauren och Eric, är duktiga på att ge sina karaktärer liv. Handlingen i sig tycker jag är riktigt intressant och väl utförd. Den erotiska ton som löper genom filmen likt en röd tråd tycker jag är eggande och passande.
Perdhra
2011-06-20
Kan se varför andra anser storyn tunn men, alla känslor som åker upp och ner, alla emotionella sår och allt läkande, all erotisk lekfullhet. Lauren Lee Smith och Eric Balfour, vem visste att dom var så bra?
PeterTheW
2008-05-25
Duktiga skådespelare, men filmen i sig är väääldigt tunn. Även om den på något sätt känns fin, så verkar det samtidigt mest som att det poetiska bara tryckts in mellan en massa vågade sexscener.
Smultronsylt
2008-01-20
Äkta erotik, men det räcker inte långt. Storyn känns alldeles för tunn, även om den har sin tjusning.

2007-12-31
Detta är en av de mest erotiska och romantiska filmer jag någonsin sett. Den handlar om två unga känslomässigt skadade människor som inleder ett föthållande. Scenerna är fantastiskt trovärdiga och sexiga, utan att bli för sliskiga. Många fantastiska scener utan dialog och med fantastiskt skådespeleri. Eric Balfour gör ett fantastiskt jobb och är väldigt attraktiv trots den stora näsan ^^
oysterboy
2007-11-05
lååångsam, kändes som den sega handlingen mest var till för att fylla ut mellan sexscenerna..
Totenkopf
2007-10-14
På det hela taget var det mest en stor gäspning.
Mysharry
2007-09-29
bra film även utan sexet. men det gör den mer äkta, på något sätt.
RixWitch
2007-08-10
Mjukporr AB.
ericdraven
2007-07-09
eric balfour är så ful och dålig!