Lilla Spöket Laban - Bullar och Bång

Laban och Labolina vill ge mamma och pappa Spöke en fin present. Men de kan inte komma på vad de ska ge dem. Allt de hittar är antingen något som de själva gillar eller som mamma och pappa redan har. Till slut kommer de på den perfekta gåvan. Fast de kan inte själva leverera presenten...

Originaltitel Lilla Spöket Laban - Bullar och Bång
Regissör Lasse Persson, Karin Nilsson, Per Åhlin, Alicja Jaworski
Manus Lena Ollmark, Jan Vierth, Anders Sparring
Genre Animerad, Familjefilm, Kortfilm, 2000-tal
Skådespelare Maria Lundqvist (röst)

KimEkberg
2018-10-04
inte mycket till film. Så jävla fult det blir när de håller på i datan och grejdar och så. En rund vinjett över hela skiten bara.
Grillman
2012-01-21
okej nu har jag sett denna 4 gånger... med min brorson , jag får väll säga som några andra att den fyller sin funktion... han sitter still hela filmen och tjattar om att få se den igen.. men nu har farbror fått nog!
Eisoptrofobi
2010-08-03
bullar och bång, det skulle jag vilja ha.
Tokig75
2010-05-16
Den håller en två och ett halftåring stilla under hela filmen. För mig är det ett gott betyg.
mb_morgana
2010-05-02
Jag såg den med en annan vuxen och två treåringar. Trots att det var på dagtid och ingen av treåringarna brukar somna på dagen somnade en av barnen och båda vi vuxna. Det finns bättre och mer medryckande barnfilm än det här.
martineden
2010-01-10
Såg denna lilla film med min tvååriga dotter som fick sin första cinematiska upplevelse. Det var mycket mysigt och hon lyckades sitta stilla filmens alla 45 min. Filmen var ganska typisk barnfilm med viss didaktisk sensmoral samt mycket välartikulerade röster som talar oerhört tydligt. Fann den trots allt bra då man måste se det för vad det är.