1.8

Linda

Linda blir drogad och tvingad att arbeta på en bordell vid namn "Rio Amore" i Spanien. En utvald skara klienter bevittnar de sado-masochistiska showerna som bordellens ägarinna anordnar.

Originaltitel Linda
Alternativ titel Captive Women, Naked Super Witches of the Rio Amore, Orgy of the Nymphomaniacs, The Story of Linda
Regissör Jesus Franco
Manus Erich Tomek
Genre Äventyr, Kriminalare, 80-tal
Skådespelare Katja Bienert, Ursula Buchfellner, Raquel Evans, Antonio Mayans, Bea Fiedler, Doris Regina, Andrea Guzon, Antonio Rebollo
Filmnummer 19959

malachi
2010-11-27
Betsy är det ju som blir drogad & tvingad, Linda är ju systern.. Kass rulle hur som helst.
2010-09-10
Ibland verkar det som att Franco bara gör mellanrullar, men denna känns faktiskt lite mer riktig. Visst är den dum, tro inte annat, men den funkar relativt bra. (7/15)
HerrArne
2009-05-07
Korkat manus, överdrivet skådespeleri och stereotypa turistvyer men ändå på något märkligt vis underhållande.
Dele
2008-11-10
Tunnt manus i en film vars enda egentliga anledning verkar vara att visa upp massa nakna kvinnor.
idd
2008-07-27
javisst det är en francorulle å javisst den är så sanslöst dålig att man inte tror det är sant, till å med för å va franco (å då är det fanimej illa).. det enda sevärda i hela filmen är slutet som e så sanslöst dumt å fel på så många sätt så det blir kul..
Gobo
2007-01-01
Jävligt dålig skit!
NoWireHangers
2004-04-27
bättre än väntat, men en svag trea.
ahkoila
2004-03-11
Meh, en svaaaag 2:a. Franco kan bättre än så här. Inget action alls att tala om, inget blod och endast något som blir mest en mjukporr rulle. :/