2.1

Littleman

En man som gärna vill bli pappa misstar en extremt kort kriminell man för att vara hans nyadopterade son.

Originaltitel Littleman
Alternativ titel Little Man
Regissör Keenen Ivory Wayans
Manus Keenen Ivory Wayans, Shawn Wayans, Marlon Wayans
Genre Komedi, Kriminalare, 2000-tal
Skådespelare Shawn Wayans, Marlon Wayans, David Alan Grier, Chazz Palminteri, Kerry Washington, Brittany Daniel, Lochlyn Munro, John Witherspoon, Damien Wayans, Dave Sheridan, Alex Borstein, Fred Stoller, Tracy Morgan, Molly Shannon, Gary Owen (III)

NoWireHangers
2017-09-23
Riktigt svag tvåa
2017-08-14
En rätt okej film faktiskt.
F-M-J
2017-07-31
Som individuella sketcher fanns det en del godis men som en film i sin fullständighet inte mer än godkänt.
Tatty
2015-07-24
Rolig, bra, underbar och galen film med underbara Shawn och Marlon Wayans.
Bakfia
2014-06-29
Egentligen töntig och ingen toppkvalitet, men det är nånting med just den lille "Littleman" som gör så man skrattar mycket! Det blir så konstigt att se en blandning mellan man och spädbarn!.. Inget fan av vet-vad-som-kommer-hända-humor annars men här är jag det
Ahrle
2012-05-20
Egentligen en rätt töntig story i klassisk Wayans-anda men jag var lite deppig när jag såg den och då fungerar den ändå utmärkt som underhållning för stunden.
kimpah
2012-03-23
Hihihi så sjukt dålig = rolig. Skrattade massor. Och äcklades tillika.
HerrFågelsaft
2011-12-28
Usch nä. Fullständigt fokus på under bältet-humor. Det blev bara för mycket.
Amx
2011-12-27
Såg lite av den. Det räckte. Blä.
badpanda1606
2011-12-27
Smårolig måste jag säga att den var. Gillar även detta "radarpar" som man ser i rätt sjuka komedier nuförtiden!