2.8

Little Monsters

En musiker går samman med en lärare och en barnprogramledare för att skydda barn från ett plötsligt zombieutbrott.

Originaltitel Little Monsters
Regissör Abe Forsythe
Manus Abe Forsythe
Genre Komedi, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Lupita Nyong'o, Josh Gad, Alexander England, Nadia Townsend, Stephen Peacocke, Felix Williamson, Rahel Romahn, Henry Nixon, Jason Chong, Ava Caryofyllis, Talayna Moana Nikora, Chris Bunton, Charlie Whitley

haajen
2020-03-15
Försöker alldeles för mycket att vara charmig och lite sådär "galen". Nej tack.
PeterTheW
2020-02-17
Ja, den kanske haltar lite och jag kan bitvis hålla med genre-eller målgruppsförvirring, men det är förbaskat underhållande!
cannibalrice
2020-01-20
En så kul idé att jag struntar i att filmen haltade lite på en del ställen. Lupita Nyong'o som zombiedräpande, ukulelespelande förskolefröken är det bästa jag sett på länge.
ekneB
2020-01-11
Stark "romantisk" skräckkomedi. Det är lite "Scooby Doo"-känsla över själva storyn, men skådespelarna gör ett riktigt bra jobb och Nyongo visar att hon har många fascetter i sin verktygslåda! Den är aldrig läskig men om Du vill gå in dina barn i skräckgenren är det här rätt film att börja med! Jag hade fruktansvärt roligt med denna!
amam
2019-11-14
Svag trea. Jag gillar zombies så det är mest därför den får en trea istället för en stark tvåa. Hyfsade skådisar, välproducerat, mest praktiska effekter. Lite väl mycket komedi och lite oklart vem skämten är riktade till ibland.
Engravadlax
2019-10-13
Manus är på familjefilmnivå, detta trots förekomsten av sex och gibb. Lite målgruppsförvirring kanske?