1.2

Locusts: The 8th Plague

Ett gäng forskare kämpar mot en svärm köttätande gräshoppor som rymt från ett topphemligt forskningscenter. I desperation försöker de locka tillbaka gräshopporna för att oskadligöra dem. Frågan är om de kommer att lyckas eller om Amerika kommer att drabbas av terror av bibliskt mått.

Originaltitel Locusts: The 8th Plague
Regissör Ian Gilmour
Manus DR Rosen
Genre Science Fiction, Thriller, Skräck, Drama, 2000-tal
Skådespelare Jeff Fahey, Julie Benz, David Keith, Dan Cortese, Hristo Shopov, Kirk B R Woller, Paraskeva Djukelova, Kasko Srewgew, Manana Stavnsieve, Jeff Rang, Phillip Roth, Ryan Dauner

jonbo
2010-10-24
Detta är precis som det förväntas. De är sci-fi channel standard. Dåliga effekter och stelt skådespel men några kända ansikten som dyker upp. Finns ingen skön distanserad humor, ingen underhållning utan bara en väl följd mall. Så en oerhört tråkig tvåa.
Tonkansson
2010-10-04
En av de absolut sämsta filmerna jag har sett. Jag såg den en gång när den gick på tv och det är 89 minuter av mitt liv jag aldrig får tillbaka. Hade man istället tagit konceptet och gjort en komedi av det hade den kanske fått ett något högre betyg.
Halofreak92swe
2009-07-09
Hyffsad men inte särskilt bra..
pellevin
2009-07-02
Härligt roande B-handling men allt är ju så taffligt gjort att man får ont i ögon och öron av den.
oliver_twistor
2009-05-04
Synd att de valde att animera det som så enkelt kunde göras med miniatyrer eller liknande. Dessutom är animationerna ovanligt dåligt gjorda.
Skattmasen
2008-03-13
Det finns en orsak att detta går sent på TV, Nej den är ganska dålig och märks långväg att det är lågbudget. Nej inget du behöver se någonsin.
SLL
2008-03-10
Något av det sämsta jag sett på bra länge.
soltrollet
2008-03-10
Instämmer med föregående talare...
syltkatt
2008-03-09
schlook, jag skrattade :D skådisarna spelar över så grovt ibland och ibland är dom stenansikten, haha
Schlook
2008-03-09
haha, ja, vad ska man säga, eller ska man skratta eller gråta?