2.9

Logan Lucky

De otursförföljda bröderna Logan bestämmer sig för att ändra familjelyckan och genomföra årtiondets kupp under en av de största NASCAR-tävlingarna: det legendariska Coca Cola 600-racet på den världsberömda Charlotte Motor Speedway i North Carolina.

Originaltitel Logan Lucky
Regissör Steven Soderbergh
Manus Rebecca Blunt
Genre Drama, Komedi, Kriminalare, 2010-tal
Skådespelare Adam Driver, Channing Tatum, Seth MacFarlane, Daniel Craig, Riley Keough, Katie Holmes, Katherine Waterston, Hilary Swank, Dwight Yoakam, Sebastian Stan, Brian Gleeson, Jack Quaid, David Denman, Jim O'Heir, Macon Blair, Farrah Mackenzie, Jon Eyez

Nintendo64
2019-03-31
Bra skådespelarinsatser i en rätt platt film. Craig passa bättre som bonnig bankrånare än Bond!
2019-03-12
År 2013 bestämde sig Oscarsvinnande, Traffic(2000), regissören Steven Soderbergh för att pensionera sig från att regissera film. 2017 kom han tillbaka med denna underhållande, sevärda och också roliga heist-film som utspelar sig i den amerikanska södern. Ska någon ge oss en helst-film så är det mannen som gav oss Ocean 11. Fin rollista med underbart sköna karaktärer där självaste James Bond, Daniel Craig, briljerar i en roll vi aldrig sett eller trodde vi skulle få se honom i. 4-
Spook
2019-01-10
mer komedier till Daniel Craig!
GrandMaster_E
2018-12-16
Skådisarna väger upp det bedrövliga tempot.
Olof_Gronlund
2018-11-17
Den funkar, gillar att den är så pass detaljerat vid planeringen och utförandet och lägger mycket vikt på detta. Gillar även att det inte är så graciöst med kostymer osv som i Oceans 11, så nej, klart godkänd fungerar. Stabil 3a.
Murvel48
2018-11-13
Mysig film! Inga gapskratt men mycket feelgood.
DiMMUBoRGiR
2018-11-03
Ett ovanligt tempo som gör att filmen känns ganska usel, trist och spretig. Men på något sätt vann den över mig och i slutändan... well, sevärt ändå. Men inte mer.
Robkiller
2018-07-27
Rätt seg och allmänt ointressant, men trots det inte helt värdelöst
Adoniram
2018-02-25
Hillbillyvariant av Ocean's Eleven - tja, för all del.
HerrNenne
2018-01-31
En riktigt skön heistfilm som också ofta är rolig. Tycker Adam Driver är jättebra här.