3.3

Logorama

Två hårdkokta Michelinsnutar jagar Ronald McDonald i vansinnesfärd som tar oss genom ett färgglatt popkollage, av enbart produktplaceringar.

Originaltitel Logorama
Regissör Herve de Crecy, Francois Alaux, Ludovic Houplain
Manus Herve de Crecy, Francois Alaux, Ludovic Houplain
Genre Kortfilm, Komedi, Animerad, Action, 2000-tal
Skådespelare Bob Stephenson (röst), Sherman Augustus (röst), Aja Evans (röst), Joel Michaely (röst), Matt Winston (röst), Andrew Kevin Walker (röst), Josh Eichenbaum (röst), David Fincher (röst)

ziferN
2015-07-03
Det är snyggt och härligt underhållande, med en aning mycket reklam där det är svårt att hitta någon välkänd produkt dom inte har använt.
Hypostas
2012-10-06
Intressant idé, men i slutändan blir den bara 16 minuter av logotyper och en kass story.
100tonvalspäck
2012-08-13
Snyggt gjord med bra idé och mycket detaljer men blir tråkig väldigt fort med usla röstskådespelare och dålig story.
Mikrooben
2010-12-18
Intressant ide, men i slutändan blir den bara 16 minuter av logotyper och en kass story.
Iggepop
2010-12-10
Oh nu är det kul att kolla på reklam
Gröne_Orm
2010-06-13
Egentligen rätt tröttsam, men produktionskvalitet och kaxighet finns där.
GrandMaster_E
2010-03-27
Grym denna !
GinNTonic
2010-03-22
Svag trea. Kul koncept, men jag tycker att handlingen kunde matchat bättre och haft lite djup. Jag fattar att de vill visa på vad det är för typ av filmer vi tittar på, men att göra en likadan fast i ny kostym räcker inte som kritik tycker jag.
UntzUntz
2010-03-18
Cool is the word...
Zelest
2010-03-18
Hmm, jag tror jag såg en produktplacering ca 2 minuter in, inte riktigt säker dock.