2.5

Masterminds

En nattvakt på ett värdetransportföretag i de amerikanska sydstaterna organiserar ett av de största rånen i amerikansk historia.

Originaltitel Masterminds
Regissör Jared Hess
Manus Chris Bowman, Hubbel Palmer, Emily Spivey
Genre 2010-tal, Action, Komedi, Kriminalare
Skådespelare Zach Galifianakis, Kristen Wiig, Owen Wilson, Jason Sudeikis, Kate McKinnon, Mary Elizabeth Ellis, Leslie Jones, Jon Daly, Ken Marino, Candace Blanchard, Ross Kimball, Devin Ratray, Daniel Zacapa, Njema Williams, Jill Jane Clements, Michael Fraguada

yrkeschaufföre
2019-06-14
Jag har sett den innan men tydligen inte betygsatt, fick se om den nu för att få till ett rättvisande betyg. Egentligen är det en etta men Jason och ibland Zach lyfter rejält, Jag tycker att Kate och Leslie är bra men hade hoppats mer på Kristen.
RunRiot
2018-11-29
Seg jäkla soppa och fasen vad Kate McKinnon är kass! Men Jason Sudekis lyser upp vilken dynga som helst och Owen Wilson är småkul.
setterwall
2018-10-30
Väldigt förutsägbar och ganska tråkig på sitt sätt men där komisk tajming i enstaka skämt som genererade höga skratt vid flera tillfällen ändå höjer betyget till en trea.
Christofer
2018-10-04
Visst var det trams, men oväntat roligt första halvan av filmen. Några rejäla skratt bidrog till att jag inte kan sätta lägre betyg än en trea trots allt, även om det tappade mot slutet.
HansMoleman
2018-09-23
Faktiskt rätt rolig många stunder, så blir en trea.
gjoob
2018-09-15
Ganska förutsägbar och följer mallen utan avsteg. Samtidigt är det ju kul även om man ser de här skämten i varenda Galifianakis-film som kommer ut.
AsianDawn
2018-09-01
Visst, jag var nyopererad och förmodligen fortfarande påverkad av drogerna, men jag skrattade så mycket att några stygn gick upp!
Kimchi
2018-08-19
Storyn i stort stämmer hyfsat väl, om man bortser slutet kanske. Den var bitvis underhållande även om boken med samma titel är mer sanningsenlig.
fridenpaden
2018-07-19
Okej komedi men jag är trött på alla de där SNL-skådisarna.
sawa
2018-02-22
Inte alls så illa. Verkar trogen det verkliga förloppet; https://en.wikipedia.org/wiki/October_1997_Loomis_Fargo_robbery