2.6

Lösa Förbindelser

Författaren Zach Hutton är en modern Don Juan, fixerad av vackra kvinnor, och en dag tröttnar hans fru och sticker. Zach inser att det är henne han älskar och bestämmer sig för att börja leva ett nytt liv. Nåja, han försöker i alla fall.

Originaltitel Skin Deep
Regissör Blake Edwards
Manus Blake Edwards
Genre Komedi, 80-tal
Skådespelare John Ritter, Vincent Gardenia, Alyson Reed, Joel Brooks, Julianne Phillips, Chelsea Field, Peter Donat, Don Gordon, Nina Foch, Denise Crosby, Michael Kidd, Dee Dee Rescher, Bryan Genesse, Bo Foxworth, Raye Hollitt, Jean Marie McKee

Djason
2016-08-07
Har några fyndiga och roliga scener.
JeremyClarkson
2015-08-01
Raye Hollitt naken, helt obetalbart!
Fläskkäft
2008-04-05
Romantisk tragedi skulle man kunna kalla den för Zach Hutton har det inte lätt. Fyndig, rätt vass och rolig. Ett par klockrena scener får fart på filmen som flera gånger saktar ner. John Ritter är mycket bra i sin roll som Casanova, charmig, bra på att spela full. Minns att jag såg den när den var videoaktuell men fick ut mycket mer av den idag, 20 år senare.
the_uncle
2006-05-11
Kunde varit mycket roligare, saknar bett...
chris_lambert_
2005-07-20
Mycket charmig .. en av de roligaste 80-talskomedierna jag sett :)
ray
2004-05-01
Väldigt känslokall, men samtidigt en bitsk och från stund till stund riktigt rolig. John Ritter passar ypperligt i huvudrollen. Filmen är dock som sagt ganska ojämn.
apmannen
2004-03-04
Några av historiens roligaste scener, se nedan. Annars trnsportsträckor, men vilka toppar!
socorro
2004-02-15
Kondomslagsmålet! Den i taket fastlimmade hunden! Elektroterapin!
Gemmelina
2003-08-08
Det självlysande slagsmålet i slutet av filmen. :) Annars är denna film ganska medelmåttig.