2.8

Losing Isaiah

En narkotikamissbrukande kvinna lämnar sin nyfödde son att dö i en soptunna. Men barnet räddas och adopteras av socialarbetaren Margaret.

Originaltitel Losing Isaiah
Regissör Stephen Gyllenhaal
Manus Naomi Foner, Seth Margolis
Genre Drama, 90-tal
Skådespelare David Strathairn, Halle Berry, Jessica Lange, Samuel L Jackson, Cuba Gooding Jr, Daisy Eagan, Marc John Jefferies, Joie Lee, Regina Taylor, LaTanya Richardson

Tatty
2017-02-13
Ganska bra men intensiv film. Älskar Halle Berry i filmen då hon gör en bra roll tycker jag.
NoWireHangers
2016-10-15
Intressant story med bra karaktärer, välspelat av inte minst Lange och Berry. Tyvärr är slutet mest konstigt och inte alls tillfredsställande.
2016-10-02
Bortsett från Langes som vanligt urusla prestation är det här är ett väldigt välspelat drama, särskilt från Berrys håll.
ami86
2012-10-21
Jag blev berörd och illa till mods. Som Redwood säger, filmen gav inga enkla svar.
Redwood
2010-08-05
En mycket stark och gripande film som inte ger några enkla svar.
Elizadushkufan
2010-04-29
Tycker ändå att filmen var väl värd att se och gripande handling. Stark 5:a
jonbo
2007-09-13
Sensmoralkaka utan nåt att ge.
2007-04-17
Det luktar tv-film lång väg om detta moraldrama. En tung ensemble på halvfart i en angelägen berättelse vinklad på ett lite märkligt sätt. Men barnskådisen Marc John Jefferies är enormt övertygande, och på det stora hela så är filmen relativt okej. Stark tvåa.
saudi
2006-06-04
nja... den blev aldrig så gripande som den borde ha varit.
GurraB
2006-05-27
faktiskt uppe och touchade en fyra. otroliga skådespelare och väldigt stark berättelse, men slutet blev alldeles för avslaget.... 3++