2.2

Lost & Found

En komedi om jakten på den sanna kärleken. Dylan Ramsey är desperat förälskad i sin vackra granne Lila och gör vad som helst för att bara få vara nära henne. Han har en plan: Om han stjäl Lilas hund kan han sedan hjälpa henne leta efter den.

Originaltitel Lost & Found
Alternativ titel Lost and Found
Regissör Jeff Pollack
Manus JB Cook, Marc Meeks, David Spade
Genre 90-tal, Romantik, Komedi
Skådespelare Martin Sheen, Sophie Marceau, David Spade, Patrick Bruel, Artie Lange, Mitchell Whitfield, Ever Carradine, Artie Lange, Carole Cook, Estelle Harris, Marla Gibbs, Rose Marie

yrkeschaufföre
2016-05-22
Mer än 10 år sen jag såg den sist och satte en fyra, jag gillar Spade och älskar Marceau så jag låter faktiskt fyran vara kvar.
2014-11-20
Jag erkänner gärna att jag verkligen gillar David Spade som komiska skådespelare även om hans skådistalanger är begränsade. Därför har jag sett det mesta han har gjort på film och tyvärr måste detta räknas till det svagaste om man ser rent manusmässigt. Det är inte dåligt och hur kunde det vara det med vackra och franska Sophie Marceau i en roll. 2+
Taandborste
2014-08-15
Söt och underhållande, men också sliskigt amerikanskt och fantasilöst.
lspinnars
2010-09-19
Sophie Marceau är så söt att det är svårt att tycka riktigt illa om filmen...
Galatea
2009-11-08
vill ge en tvåa, men mitt samvete tillåter det inte. jag är så trött på stereotypiska filmer som denna.
cherryriot
2008-06-09
tack vare david så fick filmen en två, annars var den en tråkig story men david spade var riktigt bra i denna.
Glenny
2008-01-13
David Spade är ju riktigt kul faktiskt, Joe Dirt är en gammal favorit. Sophie Marceau är en donna. Filmen är inte speciellt bra.
JoeBlack
2006-07-11
alltså nej. david kan vara bra, men nej!
ericdraven
2006-07-02