Love and Monsters

I en postapokalyptisk värld full av monster, måste den unge Joel färdas genom ett landskap där faror lurar överallt för att förenas med flickvännen Aimee.

Originaltitel Monster Problems
Regissör Michael Matthews
Manus Brian Duffield, Matthew Robinson
Genre Komedi, Action, Äventyr, Science Fiction, Fantasy, 2020-talet
Skådespelare Dylan O'Brien, Jessica Henwick, Michael Rooker, Dan Ewing, Ariana Greenblatt, Ellen Hollman, Tre Hale, Pacharo Mzembe, Senie Priti, Amali Golden, Te Kohe Tuhaka, Tasneem Roc, Thomas Campbell, Joel Pierce, Melanie Zanetti, Bruce Spence, Hazel Phillips, Miriama Smith, Andrew Buchanan, Tandi Wright, Damien Garvey, Julia Johnson, Ariu Lang Sio, Donnie Baxter, Helen Howard

ShenLong
2020-12-25
känns ungefär som zombieland fast utan så mycket humor. Typisk "får en uppföljare" film. Solid
HerrNenne
2020-11-10
Överraskande bra. Trodde det skulle vara en löjlig YAfilm men är faktiskt en solid äventyrsroller med riktigt bra karaktärer och bra tempo som inte drivs framåt av att folk beter sig korkat. Det uppskattas. Vill ha mer faktiskt. Hade varit en ball serie.
elibaaba
2020-11-05
Det överraskar mig att filmens sensmoral är så genomtänkt som den ändå är. Kasta dig ut i det okända och lev! Sitt inte fast i din falska känsla av trygghet, livet går dig förbi.
Jockflake
2020-10-31
Otroligt förutsägbar film. Men ändå ganska charmig och underhållande. Bra CGI monster.
Tobbiee
2020-10-29
Helt okej feelgood rulle, mest troligt inget man kommer se om. Men absolut underhållande för stunden!
egoman
2020-10-25
Typical male power fantasy with questionable message, complete with a pathetic love story and jokes that miss more often than not.
Gröne_Orm
2020-10-24
Mer än skaplig, faktiskt. Inte osmaklig, som den hade kunnat vara. En hel del troper, men man är ju inte bortskämd med habil post-apok-film nuförtiden.
amam
2020-10-22
Bättre än förväntan. Underhållande, sympatisk huvudkaraktär, hyfsade CGI-monster.