Love Camp 7

Två kvinnor i engelska underrättelsetjänsten låter sig gripas och föras till ett koncentrationsläger för kvinnor, där de intagna tvingas utföra sexuella tjänster åt officerare i den tyska armén, för att försöka frita en kvinna som sitter inne med uppgifter om ett hemligt, tyskt projekt.

Originaltitel Love Camp 7
Alternativ titel Nazi Love Camp 7
Regissör Lee Frost
Manus Bob Cresse, Wes Bishop
Genre Thriller, Krig, 60-tal
Skådespelare Phil Poth, John Alderman, Carolyn Appleby, Bob Cresse, David F Friedman, Bruce Kimball, Maria Lease, Kathy Williams, Shelly Martin, Sheri Jackson

dudson
2013-03-14
Ingen internationell kvinno dag i denna filmen inte=)
fedttony
2010-07-14
Dålig, även för en naziploitationfilm :/
2008-11-03
Helt klart den mest obehagliga naziploitationfilmen jag har sett. Lee Frost lyckas verkligen hitta en bra balans mellan sexistisk sleaze och starkt drama. (9/15)
filmmange
2008-07-13
De absolut sämsta och tråkigaste naziploitationfilmen, kanske är av just den anledningen att den är amerikansk, naziploitation ska fan vara italienskt och inget annat.
teenagekicks
2006-07-15
Jag såg de första tio minuterna, sedan tröttnade jag. Inte så konstigt kanske?
basketcase
2006-01-28
har inte sett den, men det låter som dålig tysk budgetporr..
djonipony
2006-01-24
bannad i UK 2002!
ThrashingMad
2004-10-29
Ganska tråkig och tam.
Lonewolf
2004-05-20
Inte ens nakenscenerna (de är många) höjer intresset på den här stinkaren.Konstigt att tyskarna inte lyckats med att få tag på en enda attraktiv kvinna till sitt kärleksläger i den här filmen.
PUNGentSTENch
2004-05-05