2.1

Love Stinks

Seth och Chelsea träffas på sina vänners bröllop. Passion och obeskrivbart bra sex för dem snabbt samman. Chelsea flyttar in hos Seth, som anser sig ha funnit den perfekta kvinnan. Ända tills hon undrar varför han inte har friat...

Originaltitel Love Stinks
Regissör Jeff Franklin
Manus Jeff Franklin
Genre Komedi, 90-tal
Skådespelare Tyra Banks, Tiffani Thiessen, Bridgette Wilson, Bill Bellamy, French Stewart, Steve Hytner, Jason Bateman, Ivana Milicevic, Montrose Hagins, Warren Littlefield, Colleen Camp, John O'Hurley, Shanna Moakler, Julia Schultz, Luis Avalos, Kevin P Farley

2014-11-12
Denna komedi gillar jag väldigt mycket för den tar upp relationen man-kvinna på ett väldigt elakt men framförallt roligt sätt. Det som också gör att jag lätt kan uppskatta den är att jag gillade skådisarna redan sedan tidigare t.ex. French Stewart från TV-serien "Third Rock From The Sun". Ingen film som går till historien men väldigt rolig. 3+
Linfa
2012-04-13
Sjukligt irriterande film. Otroligt störig handling.
precineadd
2010-04-11
ett slöseri på produktionsmedel som resulterat i 94 minuter slöseri på tid. det är nästan fascinerande.
ko
2007-06-21
otroligt jobbig och han som spelar huvudrollen är bara jobbig.
Loslobos
2004-09-16
Ok , men inte mer!
RisOtte
2003-12-18
jo jag tycker den va rätt trevlig.. men det va ju ett tag sen men fan en 2a e för lite
NoWireHangers
2002-10-29
nog tillräckligt underhållande om man har tråkigt, men nog inte mer... var ett tag sen jag såg den.
Toymachine
exakt eksjökillar :)