1.9

Love, Wedding, Marriage

Ett lyckligt nytt giftermål slängs omkull när kvinnan i giftermålets föräldrar helt plötsligt skiljer sig.

Originaltitel Love, Wedding, Marriage
Regissör Dermot Mulroney
Manus Anouska Chydzik, Caprice Crane
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Mandy Moore, Kellan Lutz, Jessica Szohr, James Brolin, Jane Seymour, Michael Weston, Sarah Lieving, Alyson Hannigan, Christopher Lloyd, Colleen Camp, Andrew Keegan, Alexis Denisof, Marta Zmuda Trzebiatowska, Joe Chrest, Richard Alan Reid

2018-02-14
Riktigt usel, suck!!
rikirock
2012-10-25
Samma skit som alltid, kan dem aldrig hitta på något nytt?
Almgren
2012-09-09
Underhållande film med lite oväntade inslag. Jag gillar att den försöker ge en mer nyanserad bild och vara lite motvikt mot normala romcoms som alltid slutar med bröllop och happily ever after, men samtidigt är ju denna också en typisk sådan film egentligen. Äntligen får jag iaf lite bra dialog och schyssta repliker utan att det för den skull måste påpekas av regissören att "där fick de minsann till det". Det känns in-character och trovärdigt hela tiden, så de måste spela bra, eller åtminstone perfekt för genren. Jag gillar också nyanseringen av karaktärerna och framförallt systerns roll - om man tänker till lite i vissa scener så finns det ett djup att hitta (möjligen symptomatiskt, men ändå). Roligt! :)
snyltare
2012-07-17
Rätt trist. Men gjort med hjärta. Kanske okej om man har mens och det ösregnar.
yrkeschaufföre
2012-07-14
Det faktum att jag såg den för tre månader sen och helt hade glömt det gör att jag sänker den till en etta. Det finns egentligen ingen anledning att se den.
buglady
2012-06-23
Njaaa, kanske den bästa filmen, men inte så dålig som alla här säger att den är.
bonhawk
2012-05-05
Första kvarten hoppas jag att filmen ska rycka upp sig, men fy vad uselt det är. Ingen som helst tajming och värdelösa skådespelarinsatser (vilket kan bero på ett katastrofalt manus). Lägg tiden på något annat.
yrkeschaufföre
2012-04-29
Jag brukar gillar Mandy men här är hon bara störig och filmen är bara ointressant!
pisello
2012-02-05