2.7

Loving Annabelle

Loving Annabelle berättar den kontroversiella historien om en väl respekterad katolsk lärare som blir kär i en av sina studenter.

Originaltitel Loving Annabelle
Regissör Katherine Brooks
Manus Olivia Bohnhoff, Katherine Brooks, Karen Klopfenstein
Genre Drama, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Diane Gaidry, Erin Kelly, Laura Breckenridge, Jennie Floyd, John Farley, Michelle Horn

idaho1981
2020-01-11
Finns ingenting som kändes natruligt, äkta eller verklighetsnära. Tråkiga karaktärer och skådespeleriet var inte nåt att hurra över heller.
sittak
2015-05-01
Fin på ett sätt men griper aldrig riktigt tag.
Gumsamumsa
2014-05-17
Skräp
mikaelsvensson
2014-04-12
Förbjuden kärlek på katolsk flickskola. Karaktärerna är väldigt endimensionella, så skådespelarna är bättre än manuset eftersom de faktiskt lyckas få in lite känsla i filmen.
blackcurrant
2013-09-08
Helt okej film med helt okej skådespel. Tyckte sexscenen var väldigt bra dock! Man kunde se kemin. Ett mer förklarat slut hade varit bättre.
deskaollaeko
2013-06-20
åhhh sjuk fånig, palla annabelle. varför har de gjort henne så löjligt perfekt? ska väl verka som hon är mogen för sin ålder men känns typ som hon är 14 ändå för att en känner att hon s p e l a r allting. kunde ju varit lite romantiskt va satan, önskar att den varit bättre. som massa andra här.

2013-05-11
Sliskigt. Förutsägbart. Dåligt skådespeleri, manus och foto. Simpel.
Kebaben
2011-10-27
Simpel.
DoubleR
2011-08-16
håller med om att den är förutsägbar, men jag tycker skådesspelarna är bra och jag gillar karaktärerna i filmen, den blir faktiskt heller aldrig tråkig
username
2009-10-05
intressant på vissa sätt men åh så klyschig. i handling, repliker, bildspråk. lite väl mycket blev det. men fin också.