2.9

Power/Rangers

Kimberly (Pink Ranger) förefaller sig vara tillfångatagen av Rocky (Red Ranger). Hon blir förhörd av honom i syfte att lokalisera Tommy (Green Ranger).

Originaltitel Power/Rangers
Alternativ titel Power Rangers
Regissör Joseph Kahn
Manus Joseph Kahn, James Van Der Beek, Dutch Southern
Genre Äventyr, Science Fiction, Kortfilm, Action, 2010-tal
Skådespelare Katee Sackhoff, James Van Der Beek, Will Yun Lee, Gichi Gamba, Russ Bain, Yves Bright, Stevin Knight, Camilla Lim, Tony 'Madness' Gomez, Matt D'Elia, Bree Olson, Amia Miley, Carla Pérez

stoked87
2015-03-06
Loved it en bra mix av min barndom med darkness :)
Nemralis
2015-03-04
Väldigt udda att se en mer "seriös" version av Power Rangers, som dessutom fortfarande behåller många av de löjliga inslagen som gimmick. Fungerar kanske som en slags förlängd trailer snarare än som självbärande story, men det är spännande att se resultatet av någonting som skruvats upp några varv längre än väntat.
DrJW
2015-02-25
Intressant att se en gritty Rated R-version av Power Rangers och de visuella effekterna var rätt snygg, så de får bli en svag 3:a. Nackdelen med den här var historie berättande, de är som att se en uppföljare utan att ha sett den första filmen och man bör ha sett den första filmen för att förstå vad som har hänt. Har hört att en ny Power Rangers-film ska komma, men den lär nog inte bli som den här, lär nog bli PG-13. Dock de vore awsome om den blev en gritty Rated-R som den här.