2.4

Maggie

En lantbrukare i mellanvästern vägrar att överge sin älskade tonårsdotter när hon långsamt förvandlas till en kannibalistisk zombie.

Originaltitel Maggie
Regissör Henry Hobson
Manus John Scott 3
Genre Drama, Thriller, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Arnold Schwarzenegger, Abigail Breslin, Joely Richardson, Douglas M Griffin, JD Evermore, Rachel Whitman Groves, Jodie Moore (II), Bryce Romero, Raeden Greer, Aiden Flowers, Carsen Flowers, Amy Brassette, Denise Williamson, Mattie Liptak

Makta
2018-11-17
Både jag och de 2 andra som såg filmen höll på att somna, Och då har vi sett nästan alla Arnolds filmer.. Nej denna skulle man hoppat över.
Robkiller
2017-01-01
Arnold i drama med en dödssjuk dotter. Väldigt lågmäld och ledsam, men är inte en typ av film som jag normalt kan uppskatta. Kan nog förstå att andra kan gilla detta.
Grillo
2016-12-09
Vacker och lågmäld film som egentligen hade kunnat handla om vilken sjukdom som helst, där barnet är döende. Mycket välgjord och jag förstår inte den negativa kritiken.
annchen81
2016-11-24
Lite trög i början. Lite för seriös roll för Arnold, det känns forcerat när han klämmer fram en tår, hans ansikte ser mest argt ut. Men filmen växer på mig ändå. Annorlunda med en så känslosam zombiefilm, vad det nu var de kallade sjukdomen. Hamnar nånstans i mitten.
Tatty
2016-11-01
Oh vilken spännande zombie film - not. Varför ska filmen ha skräckis och thriller som genre när den inte ens är läskig. Arnold Schwarzenegger passar inte i filmen.
Murvel48
2016-10-17
Ett minst sagt intressant grepp på zombietemat. Och Arnold har kommit långt som skådis sedan Conan barbaren.
Gadwin
2016-08-16
Bra Arnonold, resten utav skådespelarna och hela filmen i sig är dock sinnessjukt oengagerande.
RobinsTaste
2016-07-09
Man får vad man letar efter. Drama med bra skådisar och tyvärr, en händelselös upplevelse. Men kul att se Arnold lira en seriös roll. Breslin var bra också, såklart.
egoman
2016-06-14
Välgjort och välspelat, men det räddar den inte från att vara ganska tråkig.
Raimo_1985
2016-05-07
Genomgående mörkt och deppigt. Men det är ganska bra. Men ändå så deppande. Var tvungen att kolla på VH1 och MTV Rocks i två timmar efter.