2.2

Mankillers

En kvinnlig CIA-agent får i uppdrag att rekrytera och träna en grupp hårda kvinnliga fångar för ett infiltrationsuppdrag. Målet är ett knark/slavhandelssyndikat som opererar under ledningen av CIA-agentens f d kollega och älskare.

Originaltitel Mankillers
Alternativ titel 12 Wild Women
Regissör David A Prior
Manus David A Prior
Genre Action, 80-tal
Skådespelare Edd Byrnes, Gail Fisher, Edy Williams, Lynda Aldon, William Zipp, Christine Lunde, Suzanne Tegmann

2021-01-04
Man känner igen sin Prior numera och Mankillers är precis som vanligt. Klona Lili & Sussie några gånger, dra på dem korta shorts och skicka ut dem i skogen med vapen. Billigt med stort B mest hela tiden, men inte utan charm. Skurkens bas består av ett gäng skjul i ostadig plåt.
2018-02-16
Skapligt sunkig sk' rulle. Vi bjuds på frächaa kvinns i tajta shorts. Och en förjävlig dövande musik. Skurken Mickland var ju rätt skön. Annars träig film.
craptastic
2012-04-01
Sedvanligt actiontrams utav herr Prior. Ett gäng kåkfarare i huvudrollen som elitsoldater, bara det är väl trams. Sen blir det pang pang och grabbigt. Precis som det skall vara.
idd
2012-03-24
prior levererar som vanligt! självklart är ett gäng misslyckade bankrånare som hamnat på kåken det bästa klientelet för att tränas till89 elitsoldater på några dagar! full fart!
Razken
2007-11-18
hah, måste ju ge denna film en 2:a iaf bara för att det va en såndär man tyckte va cool när man va 7 bast eller så :) världen hade inte vart sig lik utan sånna här B/C filmer :P
Neuros
2006-11-03
Ahh fan, vilka minnen. Brudar som kickar skiten ur onda män.
Illuminati
2002-11-05
Biljakter i 15 km/h, squibs storlek XXXXL, grova klaff-fel, loopade dödsstön, orgier i korrugerad plåt, långa eldstrider på korta distanser där ingen träffar m m. En modern kalkonklassiker.