Mannen från Mars

Nyhetsproducenten Tim O'Hara bevittnar hur ett rymdskepp från Mars landar på jorden. Han inser att denna händelse kan bli han livs scoop. Så blir han vän med marsianen som antar mänsklig form och kallas Uncle Martin.

Originaltitel My Favorite Martian
Regissör Donald Petrie
Manus Sherri Stoner, Deanna Oliver
Genre Familjefilm, Komedi, Science Fiction, 90-tal
Skådespelare Christopher Lloyd, Jeff Daniels, Elizabeth Hurley, Daryl Hannah, Wallace Shawn, Christine Ebersole, Michael Lerner, Ray Walston, Shelley Malil, Jeremy Hotz, T K Carter, Michael Chieffo, Troy Evans, Michael Dempsey, Tom Hallick

2018-08-22
Filmen är faktiskt bitvis rätt kul i all sin uselhet.
HerrOber
2007-12-11
Tidvis lite skoj men i det stora hela inget vidare
O´Reilly
2007-07-14
något skämt här, något skämt där men det var ju inte precis så man dog av skratt.
Freaky_Ylva
2007-01-02
Den här filmen är ju jättehärlig! Men jag fattar inte varför Christoffer Lloyd INTE står med i skådespelarlistan. Det är ju han som gör filmen till vad den är!
Piccolo
2006-07-10
Det här är nog fan en av de absolut sämsta filmer som jag någonsin har sett.
Soul_Assassin
2006-06-08
sådär... =)
MisterIster
2006-06-04
mm såg den också när jag va runt 11-12 och tyckte den oväntat nog va lite småkul, trots sin uppenbara töntighet. Tycker likadant idag, fast nu märker man ju töntigheten ännu mer.
mumieboy
2006-02-16
den här var rolig när jag var 11

2005-12-27
Zoot är lite jobbig och skruvat amerikansk, men annars är filmen rolig.
Grillman
2005-12-13
tv3 och kanal 5 kan ju de hr med att vissa familje filmer kl 0330 eller 0130 på natten =/ idiotiskt