2.2

Raiders

När en bank drabbas av ett brutalt rån pekar alla bevis mot ägaren Hubert och dennes mäktiga klienter. Men när en grupp FBI-agenter gräver djupare i fallet, och de hänsynslösa kupperna fortsätter, står det klart att en större konspiration är i spel.

Originaltitel Marauders
Regissör Steven C Miller
Manus Michael Cody, Chris Sivertson
Genre Thriller, Action, Kriminalare, 2010-tal
Skådespelare Bruce Willis, Christopher Meloni, Dave Bautista, Adrian Grenier, Johnathon Schaech, Lydia Hull, Tyler Jon Olson, Christopher Rob Bowen, Richie Chance, Chris Hill, Danny A Abeckaser, Texas Battle, Tara Holt, Alyshia Ochse, Carolyn Alise, Ryan O'Nan
Filmnummer 121964

Mysharry
2020-01-11
Dåligt till och med för sexan. Inte ens Willis lyfter den.
dudson
2018-11-19
Bedrövligt sövande. Känns som alla går på zombie rutin. Allt är mörkt & deppigt filmen igenom. Willys har stone dead eyes. Sadly#( -2
NoWireHangers
2018-06-06
Det börjar helt okej men efter ett tag blir det på tok för många karaktärer och en intrig som tar sig på för stort allvar utan att lyckas få mig att bry mig.
Bloodcolored
2018-03-26
Okej ändå. Lite svår att hänga med i. Fattar ändå "poängen". Fattar inte varför ingen i hela denna regniga film använder regnkläder eller paraply.
Afflicter
2018-03-23
Det känns som att den här filmen är skriven av någon som inte vet hur man skriver manus och regisserad av någon som inte förstår sig på slow motion.
BrutusBeefcake
2018-03-18
Såg den endast för att maskerna till rånarna såg ut som de i Army of Two, vilket är coolt. Tyvärr så var filmen långt ifrån cool och mest bara tråkig, inte mycket action och allt för mycket "drama". Farligt nära ettan. (4-/15)
dedmike
2018-03-18
Varför heter den Raiders här???
Grillo
2018-02-27
Fruktansvärt tråkig poch Bruce Willis har absolut inget att göra annat än att göra ett gäng investerare obekväma genom att prata om spindlar.
Litsne
2018-02-16
Manus, regi och skådespelarinsatser var inget att hänga i granen direkt. Bruce Willis som skurk var det bästa med filmen. Trots alla brister var den ganska underhållande så jag ger den en svag 3:a.
Murvel48
2018-02-07
Lite väl snårigt berättad. Filmen hade nog fått högre betyg om jag fattat lite mer om vad som pågick.