2.1

The Marker

Matt är en föredetta polis vars liv har gått utför sedan han blev sparkad. När han möter en mystisk man får han en sista chans att ordna upp sitt liv och sina spelskulder...

Originaltitel Pistol Whipped
Alternativ titel Marker
Regissör Roel Reiné
Manus J D Zeik
Genre Action, Drama, Kriminalare, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Steven Seagal, Paul Calderon, Lance Henriksen, Samantha Ryan Maisano, Lydia Jordan, Fernando Chien, Bernie McInerney, Blanchard Ryan, Arthur J Nascarella, Mark Elliot Wilson, Wass Stevens, Toru Ohno, Renée Elise Goldsberry

FilmGuden
2009-06-08
Inleder som något av Seagals bättre av högen med filmer. Men faller tillbaka till det vanliga snittet i slutändan. Jättekul med en storhet som Lance Henrikssen. Men han syns inte i många scener.
DrBosa
2009-05-19
Inte ens om man gillar Seagals sedvanliga benknäckade övervåld är detta uthärdligt. Nej, nej, nej.
2008-11-05
Seagal fortsätter med mediokra actionhistorier. Den här gick iaf att titta på, hyfsad handling och godkänd action.
Commandante
2008-09-29
Den här storyn har actionscener där man inte förstår vad som händer och luckor stora nog för en lastbil att köra igenom. Seagal är alltid sig lik. Nej, vänta förresten, han blir tjockare för varje film.
sphinxx
2008-09-01
Steven Seagal är en av mina favoriter och han levererar igen tycker jag med sin kalla matchostil. Filmen är genomtänkt med snygga actionscener. Jag tyckte dock att det var synd att Stevens rollfigur blivit kristen eftersom han alltid spelar buddhist i sina andra filmer! Klart sevärd!
chris_lambert_
2008-06-19
"you´re cremated now motherfucker" .. På den nivån är det. Att sen Lance Henriksen gör en roll som kallas "The Old man" är än mer klockrent .. Underhållning för stunden ..
S_Griffon
2008-05-13
bara kass
Harkaiden
2008-04-25
Filmen börjar bra och sjunker sedan sakta men säkert till botten. Alla actionscenerna är grymt snyggt gjorda, men vad hjälper det när Seagal har noll utstrålning. Nej, Steven Seagal har gjort sitt. Han var bättre förr.
ViktorGlantz
2008-04-24
sjukt värdelös. Nu är han fet också.
jonbo
2008-04-24
Tur för Steven att mr. Henriksen ärar hans film med sin närvaro.