1.9

Material Girls

När två rika arvtagerskor drabbas av en skandal förlorar de hela sin förmögenhet. De tvingas då att börja slita hårt för att återfå sin status.

Originaltitel Material Girls
Regissör Martha Coolidge
Manus John Quaintance, Jessica O\'Toole, Amy Rardin
Genre 2000-tal, Komedi, Drama
Skådespelare Hilary Duff, Haylie Duff, Anjelica Huston, Brent Spiner, Lukas Haas, Joanne Baron, Natalie Lander, Colleen Camp, Beckie King, Obba Babatundé, Brandon Beemer, Maria Conchita Alonso

2019-03-30
Bra, rolig och underhållande film.
Step1
2012-08-30
Längesedan jag lämnade en kommentar på en film. Enligt Imdb har den ett snittbetyg på 3.3. Vi ville inte tro att den skulle vara så dålig, eller iaf att den kunde vara underhållande dålig. Tyvärr är den varken eller, utan den är bara usel och klarar inte av att göra något positivt.
yrkeschaufföre
2011-12-07
Jag gillar Hilary Duff men handlingen är lite för Disney-ig och det drar ner rejält, en stark tvåa från mig.
picklessmulan
2011-09-29
Riktigt usel. Förstår inte meningen med filmer som denna. USCH och FY!! Undvik Denna!!!!
NoWireHangers
2011-09-22
Kanske borde få en svag tvåa för den var ganska smärtfri att se jämfört med vissa filmer med betyget 1. Men storyn var totalt ointressant och huvudpersonerna svåra att sympatisera med och hela konceptet med filmen kändes ganska motbjudande. Stark etta.
knudwig
2011-08-27
Varför?
peu-depeu
2011-06-12
En film som gör allt för att övertyga om att kvinnan är det svagare könet.
snyltare
2010-05-15
Njääää ...
fridenpaden
2010-03-18
Vilken hemsk film! Pinsamt manus.
marykateolsen
2009-03-14
den här var inte ens så där tråkigt rolig som liknande filmer brukar vara. denna var bara.. tråkig. dålig. bläääää