2.5

Max

Militärhunden Max återvänder från Afghanistan, traumatiserad av sin hanterares död. Han adopteras av mannens familj och hjälper den sörjande familjen att läka.

Originaltitel Max
Regissör Boaz Yakin
Manus Boaz Yakin, Sheldon Lettich
Genre Familjefilm, Äventyr, 2010-tal
Skådespelare Josh Wiggins, Thomas Haden Church, Luke Kleintank, Lauren Graham, Robbie Amell, Mia Xitlali, Dejon LaQuake, Jay Hernandez, Owen Harn, Joseph Julian Soria

idaho1981
2017-04-29
Visst, historien är lite spännande och inte riktigt så smörig rätt igenom som jag trott även om vissa delar är smetiga. Hunden/hundarna är bra men skådespeleriet lämnar mycket att önska, riktigt illa från alla utom Carmen-karaktären. Svag tvåa.
Tatty
2017-04-17
Riktig bra och ruskig spännande!
Angeliana
2016-04-12
alldeles för cheesy och amerikansk, men känner mig rätt snäll och sätter en svag trea så länge. Skyller på att jag är sjuk och att jag var sugen på en cheesy familjefilm, denna satt bra.
ekmanälskaren
2016-02-26
Fin och riktigt spännande!
Sovande_mannen
2016-01-15
Riktigt bra
S_Griffon
2015-12-15
Faktiskt en mysig familjefilm. Lite för amerikansk, så en svag trea.
DIProgan
2015-10-11
Undviker större kliché-gropar och upplägget känns fräscht men det är tydligt en film för de yngre och som sådan är den tam utan några starkare sekvenser. Skulle säga att den passar för mellanstadieelever med gott öga till djur.
LXMBRG
2015-07-13