2.4

Maybe Baby

Darcy och Stan blir med barn i slutet av High School och får inget stöd av sina föräldrar. De överväger att föda barnet i alla fall, med collegekarriären som insats.

Originaltitel For Keeps?
Alternativ titel For Keeps
Regissör John G Avildsen
Manus Denise DeClue, Tim Kazurinsky
Genre Drama, Romantik, 80-tal
Skådespelare Pauly Shore, Molly Ringwald, Randall Batinkoff, John Zarchen, Kenneth Mars, Miriam Flynn, Conchata Ferrell, Sharon Brown

carpeominous
2008-08-22
velade mellan en två och en trea. filmen är i sig ganska charmig och jag gillar molly ringwald, men på något vis så håller det ändå inte. väldigt ordinär och den fångade aldrig riktigt min uppmärksamhet.
lobisen
2007-09-25
trean va kanske lite nostalgisk, men jag vill inte sätta en tvåa. Tittade ju trots allt på den här filmen lite för många gånger när jag va kid.
Mikala
2007-07-05
Faktiskt lite charmig utan att på något sätt vara genial. Bästa one-linern härifrån; Nämen...oj....vad söt den är! En replik som kan förstöra många bröllopsnätter. ;) LOL
NEDERVETIL
2007-05-16
Okej rulle från 80 - talet utan att briljera, dock bra standard underhållning... för 90 minuter....
Emilotte
2007-05-11
Fyfan! Diggar den faktiskt, lite mysig och spännande att se på! Jättegullig faktiskt! :)
Pedro
2005-05-20
Inte särskilt, men helt ok ändå.
Jennie__x
2005-02-13
inte alls bra... usch!!!!!!!!!!!!
annique
2004-12-18
Mycket bra i sin genre.
Flirran
2004-05-17
Nej, det här var ingen höjdare.