1.7

Mean Girls 2

Berättelsen handlar om en high school-elev, Jo, som går med på att bli vän med en av de utstötta, nämligen Abby. Jo och Abby slår sig samman och tar sig an skolans dumma tjejer, "The Plastics", som består utav Mandi, Hope och Chastity.

Originaltitel Mean Girls 2
Regissör Melanie Mayron
Manus Allison Schroeder, Elana Lesser, Cliff Ruby
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Meaghan Martin, Diego Boneta, Linden Ashby, Donn Lamkin, Tim Meadows, Rhoda Griffis, Jennifer Stone, Nicole Gale Anderson, Maiara Walsh, Claire Holt, Patrick Johnson (I), Amber Wallace, Colin Dennard, Dan Coleman, Bethany Anne Lind, Mike Pniewski

yrkeschaufföre
2018-12-30
Jag sågade i princip den senast jag såg den men nu gick den på tv och fjärrkontrollen låg i sängen. Nu är jag lite mer positiv, om man helt bortser från att den skulle ha nått med mean girls å göra så är den acceptabel. Så jag "höjer" till en stark etta.
2018-06-28
Inte fullt så usel som jag jag trodde att den skulle vara några minuter in i filmen men är verkligen riktigt kass för det.
Johjt
2016-11-08
Oj så ruttet dåligt detta var.
dafreakish
2016-10-16
Horribel uppföljare med den sämsta skådespelarensemblen någonsin. Noll charm och noll originalitet. Snark.
Tatty
2016-09-21
Förvånansvärt över att filmen faktiskt bra. Trodde och tänkte att den skulle vara dålig men nada. Gillade den.
KyLLo
2015-04-07
Inte som första filmen. Det känns som att den här riktar sig till en smalare målgrupp.
Robkiller
2014-01-04
Liknar väl ettan väldigt mycket... kan nog fungera för målgruppen, för oss andra är detta tämligen meningslöst... men var väl inte helt uselt ändå; och likt den första får den väl duga.
TheHorrorfan
2013-12-09
1an var mycket bättre än den här. Den förtjänar inte ens namnet.
vveronicaa
2012-08-17
Var inte så pjåkig som jag trodde. Rolig emellanåt
yrkeschaufföre
2012-04-05
Det den har gemensamt med ettan är större delen av titeln och Tim Meadows! Det är inte bitar jag hade prioriterat. Och angående citatet som nämns här ovan/under "My mom died before I was born" var egentligen: "My mom died when I was one"