2.1

The Meat Grinder

Bood arbetar som nudelförsäljare, men affärerna går inte bra och hon har svårt att försörja barn och betala räkningar. En dag hittar hon en död man och börjar därefter tillaga nudlar på ett annorlunda sätt.

Originaltitel Cheuuat gaawn chim
Regissör Tiwa Moeithaisong
Manus Tiwa Moeithaisong
Genre Skräck, 2000-tal
Skådespelare Mai Charoenpura, Rattanaballang Tohsawat, Duangta Tungkamanee, Wiradit Srimalai, Atitaya Shindejanichakul, Pimchanok Leuwisetpaiboon

2015-09-12
Lite spretig film med några rätt bra scener. Våldsamt och blodigt. Helheten däremot är underkänd. 3/10
Asmorod
2014-04-26
En, i alla avseenden, av de snyggaste filmerna jag någonsin sett! Om än väldigt rörig, men... skit samma! Mardrömslikt, obehaglig våldspsykos av förvirrande karaktärer med ett förvånande djup.
Taliah
2011-11-04
Kul med alla lager av tillbakablickar och psykotisk förvirring, men jag blir tyvärr inte så indragen även om man måste jobba lite för att få ihop storyn. Ett plus för allt gore från början till slut samt den lilla feministvinkeln.
DrT
2011-11-04
Se upp med vad du äter på gatuköken i Thailand! Gore så det förslår, men ack så förvirrat.
LAK
2011-06-16
Snnnnnnaaaarrrrrk, jag ser ingen komedi, jag ser knappt någon skräck, jag ser långtråkig drama som är smått rörig.. usch
Slakob
2010-07-27
Tyckte den var både snyggt filmad, väldigt okronologiskt berättad dock men detta bidrog ju till att man blev nästan lika galen som kvinnan i filmen, vilket jag konstigt nog inte tyckte var något negativt. Det drog mig in i filmen istället. Kommer inte ihåg så mycket mer av filmen än ett par snyggt funtade scener med fina men rätt så anonyma färger och kontrast.
Kriffot
2010-07-15
Inget för den som förvantar sig en skräckfilm. Bara för det är lite slafs och gore här och var blir det inte skräck! Snarare är det ett obehagligt drama om en jävligt trasig person som flippar. Ganska intressant filmad, men berättarstilen är lite rörig och jag rycktes inte med i filmen.
MackR
2010-06-20
Denna var inte alls sevärd, väldigt rörig film känns de som.
Angeliana
2010-05-29
den ville för mycket, åt olika håll. Kanske beror på mina förväntningar, förväntade mig nämnligen en blodig gore-skräckfilm med riktigt äckliga scener. Fick något mer dramaliknande, och knappt någon äcklig scen alls.
dudson
2010-04-04
Jäkligt Rörig och Dåligt ihopsatt film! Vill vara en Thai Saw rulle men man dras aldrig in i filmen( För den är så himmlans slappt filmad och berättad..Visst finns det Mysiga Tortyr scener men övrigt KASS......