Medaljens baksida

Andie drömmer om att deltaga i de Olympiska Spelen. Hon erbjuds att börja träna för en av landets bästa tränare, det är bara det att han inte tycker att hon duger som hon är...

Originaltitel A Perfect Body
Regissör Douglas Barr
Manus Melissa Gould
Genre Drama, 90-tal
Skådespelare Amy Jo Johnson, Wendie Malick, Ray Baker, Tara Boger, Ron Melandez, Julie Patzwald, Brett Cullen, Cathy Rigby, Michelle Skalnik, Jane Perry, Nicole McKay

biverkningar
2010-03-07
jag har velat se den sååååå länge. äntligen!
OneX
2010-01-25
en av de två bästa filmer som tar upp ätstörningar. dåliga skådisar? okej, vissa biroller kanske. men huvudkaraktärerna är fan då inte dåliga! berör en film mig så beror det på äkta skådespel och en berörande story. jag velar mellan en 4:a och 5:a.
mmartinaa
2010-01-10
Rätt okej film, inget spec enligt mig. men tar upp sjukdomen på rätt sätt, och själva storyn var bra :)
Mikrooben
2007-05-04
Får säga att den är helt sevärd, dels för att den på ett realistiskt sätt (utifran vad jag kan säga) tar upp anorexia. Annars haltar den här filmen i mål
Arensberg
2006-11-02
faan vad jag vill se denna, ZTV visade den for typ 6 ar sen, sag bara sista scenen, KUK!!!

2005-01-02
Dåliga skådisar och lite väl mycket propaganda? Plus för najs gymnastik antar jag, min gymnastiksyster satt och kommenterade varenda hopp de gjorde, hohi.
danstokan
2004-10-19
En grymt bra film. verklig, riktig och sann. väldigt nyttig, väldigt sorglig och otroligt bra gymnastik!
Chikaka
2004-01-10
Helt OK, men den reflekterar inte över "normala förhållanden" med "vanliga tjejer".. Gymnaster utsätts för påtryckningar automatiskt.. Tyvärr
SGAK
2003-10-10
Är det här filmen där tjejen drabbas av anorexi? Om det är den jag tror att det är, så förtjänar den bättre än en sur gubbe!
Annúnatariel
2003-07-23