2.2

Meet the Parents: Little Fockers

Greg och Pam ska fira sina tvillingars födelsedag och släkten ska samlas. Greg behöver pengar till att renovera huset och sätta barnen i privatskola så han tar ett extrajobb hos ett läkemedelsbolag och får den vackra Andi till kollega. Svärfadern Jack, som vill att Greg blir familjens överhuvud efter honom, börjar fatta misstankar mot Greg och Greg måste bevisa att han älskar sin fru och är värdig att bli släktens nästa patriark.

Originaltitel Little Fockers
Regissör Paul Weitz
Manus John Hamburg, Larry Stuckey
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Ben Stiller, Robert De Niro, Teri Polo, Blythe Danner, Owen Wilson, Jessica Alba, Dustin Hoffman, Barbra Streisand, Laura Dern, Daisy Tahan, Colin Baiocchi, Harvey Keitel, Kevin Hart, Tom McCarthy, Yul Vazquez, Olga Fonda, Clent Bowers, Jack Axelrod

2015-01-17
Jag har vid detta laget kommit över det faktum att Robert De Niro idag inte är den skådespelare han en gång var. Utifrån det kan jag faktiskt se en film som detta utan att bli arg. Sedan gillar jag Ben Stiller och det finns något trivsamt om än otroligt ooriginellt med en film som detta. Den fungerade att slötitta på för mig. Jag insåg också att det var otroligt länge sedan jag såg en film med Jessica Alba. Wow, vilken vacker kvinna. 3-
ClintanTheKing
2013-05-25
Sämst i serien och inte alls så rolig faktiskt. Men att samma skådespelare medverkar återigen är alltid ett plus.
NoWireHangers
2012-11-04
Visst, förutsägbar, men ändå mer underhållande än jag väntat mig efter alla negativa omdömen.
Luciphere
2012-11-02
Åter igen ett skönt laddad samspel mellan DeNiro och Ben Stiller även om grundkonceptet i sig börjar kännas lite ansträngt. Helt ok film.

2012-06-13
Trög start och tröttsam Jessica Alba, men så småningom infinner sig en del garv. Storyn känns dock ansträngd, och försöken att göra någonting nytt med konceptet känns lätt hysteriska och desperata. Trevligt har man väl, men detta får gärna vara sista delen i serien.
Linc
2012-06-11
Genom usel. Inte nog med att de två första filmerna också var förbannat tråkiga så är detta inget annat än en repetition av den första filmen vilket om möjligt gör den ännu sämre med tanke på den totala avsaknaden av kreativitet.

2012-05-19
Helt ok.
Gigi1943
2012-05-07
Fy fan vilken skit (ursäkta ordvalet), jag plågade mig genom hela filmen eftersom jag hade sett de tidigare så hoppades jag att nånting skulle vara kul. Jag sitter och funderar på hur jag skall beskriva mina upplevelser och säger till mig själv, "jag får väl likna handlingen vid Ikeas bollhav" ... och döm om min förvåning (eller inte) när det plötsligt dyker upp ett BOLLHAV bland hopptorn och annat larv som jänkarna envisas med att tro att ungar gillar (eller så gör dom det), SUCK, dubbelt suck och trippel-suck!
andrew777
2012-01-16
Inte så dålig som en del säger!
HerrNenne
2012-01-16
Rätt onödig film. Man blir förvånad att så mycket talang kan mynna ut i så lite kvalitet. Men den går att se på, en okej komedifilm som är smårolig ibland men hålls tillbaka av plotten som är rätt jobbig.