1.3

Mega Piraya

En muterad stam av jättevildsinta och hungriga pirayor är på väg till Florida ifrån Amazonas och de äter upp allt som kommer i deras väg.

Originaltitel Mega Piranha
Regissör Eric Forsberg
Manus Eric Forsberg
Genre Science Fiction, 2010-tal
Skådespelare Paul Logan, David Labiosa, Jude Gerard Prest, Tiffany, Barry Williams, Jesse Daly, Alessandro Tierno

Ranma
2021-03-18
Köpte på dvd för att omslaget är helt oemotståndligt. Filmen är såklart riktigt dålig, men jag skrattade så jag höll på att gå åt. Det får ju ändå vara värt nåt! Tycker nog allt den har glimten i ögat, men man måste vara beredd på en riktig kavalkad av usla effekter och uselt allt. Men rolig, definitivt.
2015-07-31
Tja, lite kul ibland, men mest ocharmigt dumt. (4/15)
Lotso
2014-07-12
I sin helhet ingen vidare film i långändan men hur ofta ska jag skriva detta? Resterande av filmen är väldigt underhållande för sin dålighet då såklart men jag gillar Asylums filmer och dess charm när dem görs rätt. Detta är en Asylum film gjord rätt!
LTT86
2014-04-18
Behöver jag verkligen beskriva om hur dålig filmen är? Har ingen aning om hur mycket av filmen som fick mig att skratta om hur dålig filmen är. Om jag beskrev varenda detalj fel i filmen i en bok, så skulle den nog kunna bli lika lång som J. R. R. Tolkien Hobbit boken,
Bärfis
2013-07-20
Eventuellt sevärd om man gillar att skratta åt dåliga effekter. Sämsta film jag har sett. På riktigt.
menschenfeind
2013-05-26
Avsevärt mycket sämre än den redan usla Megashark. Totalt idiotiskt manus, hemska effekter och väldigt irriterande fotoarbete. Blir heller aldrig roligt, utan bara hemskt långtråkigt.
Simon_19
2013-04-13
En sån här film måste man ge en rättvis bedömning. Man kan inte jämföra den med tex Titanic. Den får en tvåa. Rolig och underhållande!
Joyfulsounds
2013-04-07
Eh.
gaisarn
2013-03-20
detta är nog den bästa filmen jag någonsin har sett
colourmad
2013-03-17
haha! hysteriskt rolig. värd att se just på grund av effekternas uruselhet osv osv...