1.2

Merlin and the Book of Beasts

Sir Galahad tillsammans med barnen till de mest mytomspunna karaktärerna i engelsk mytologi skall återuppliva riddarna kring det runda bordet, och med Merlins hjälp besegra den onda trollkarlen The Arkadian

Originaltitel Merlin and the Book of Beasts
Alternativ titel Book of Beasts
Regissör Warren P Sonoda
Manus Brook Durham
Genre 2000-tal, Fantasy
Skådespelare James Callis, Laura Harris, Jesse Moss, Donald Adams, Jim Thorburn, Monique Ganderton, Patrick Sabongui, Maja Stace-Smith, Megan Vincent

wheatcroft
2010-10-08
Pinsamt dålig
Primal_r
2010-01-26
Det här mår man ju fysiskt dåligt av.
Calliban
2009-09-01
Ett fruktansvärt övergrepp på hela fantasy-kulturen. Hela filmen känns flera mil under kvalitén på Xena - the warrior princess. Och då är Xena en B-produktion med flit, även om den har sin charm. De siktar på att göra en A-film men det blir oavsiktligt en B-film, fast det verkar som de har en ok budget. Urusel huvudkaraktär, urusla skådespelare, urusla biroller, urusel rekvisita. Undivk.
Fille76
2009-08-28
Precis som Zhatan skriver James Callis gestaltning av Merlin är usel. Större delen av filmen är således usel.
Zhatan
2009-08-06
James Callis passar verkligen inte som Merlin och hans fake dialekt är verkligen usel.