2.7

Messages Deleted

Joel Brandt undervisar i manusskrivande. En dag får han ett mystiskt meddelande på sin telefonsvarare, och kort därefter är personen som ringde död, mördad. Flera meddelanden och mord följer och Joel inser snart att händelserna har paralleller med ett filmmanus han skrivit.

Originaltitel Messages Deleted
Regissör Rob Cowan
Manus Larry Cohen
Genre 2000-tal, Thriller
Skådespelare Matthew Lillard, Deborah Kara Unger, Gina Holden, Serge Houde, Michael Eklund, Chiara Zanni

TheHorrorfan
2015-04-01
Överraskande bra. Hade inga höga förväntningar, men var spännande och intressant. 3,5.
KyLLo
2014-01-10
Upptäckte precis att det är samma manusförfattare som till Phone Booth. Det finns likheter och olikheter mellan filmerna. Messages Deleted känns inte helt trovärdig och seriös, men den har budskap och är en skapligt underhållande gissa-mördaren-film.
kervisch
2012-03-22
Det här var inte bra, satt och störde mig på saker hela filmen, den är inte trovärdig på något sätt. Hade man fått slipa en del på manuset så hade denna film kunnat bli en 3:a eller 4:a med lite extra pengar i budgeten ! Skräp enligt mig !
NoWireHangers
2010-12-06
Ännu en kompetent thriller från Larry Cohen. Här fortsätter han på telefontemat från Phone Booth och Cellular.
Cloonie
2010-01-22
Stabil trea. Hyfsat intressant och spännande.
MinotaurKing
2009-12-25
nja.
purpledrops
2009-12-18
Jag gillar denna filmen.. kul att man liksom blir insatt i den.. vet inte hur jag ska förklara men det handlar ju om ett manus, och så börjar man tänka på manuset i filmen och det blir faktiskt väldigt bra :)