Meteor: Path to Destruction

En stor himlakropp har lossnat från sin bana och är på väg rakt emot jorden. Forskare har mindre än 48 timmar på sig att komma fram med en lösning medan mindre meteoriter redan nått jorden och skapar kaos.

Originaltitel Meteor: Path to Destruction
Regissör Ernie Barbarash
Manus Alex Greenfield
Genre Mini-serie, Science Fiction, Action, Drama, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Bill Campbell, Marla Sokoloff, Michael Rooker, Stacy Keach, Jason Alexander, Ernie Hudson, Mimi Michaels, Erin Cottrell, Kenneth Mitchell, Jimmy 'Jax' Pinchak, Stephen Bridgewater, Anne Bedian, Camille Chen, Christopher Lloyd, Carmen Argenziano
Filmnummer 71997

Djason
2010-04-16
Faktiskt bättre än vad jag trodde den skulle vara. Effekterna var ok även om en del såg billigt ut. Men tyvärr är de logiska luckorna för stora, men en svag 2:a kan den allt få. Sen är ju hon Marla Sokoloff inte särskilt ful heller.
2010-03-29
Skaplig katastrof rulle..Men alldelles för lång!( Skoj se några välkännda ansikten /Jason Alexander) ..Seinfeld.. Ännu mera Rund lagd;) sen michael rooker som spelar över det värsta..plus en gammal sliten Stacey-Keach..Stör mig enormt på 2st skådisar Hon brud-nörden som inte kan agera!! Sen Polisen som hela tiden klantar till det för sej(Klanto)..En film man kan se om man har Överseende med en hel del saker....
SalotSar
2010-03-29
Men vänta lite. När allting verkar vara kört inser chefen för robotförsvaret att även ryssarna har 20 000 kärnstridsspetsar. Det säger allt :P
Arseenal
2010-03-29
haha det räckte att kolla på trailen för att undvika denna soppa..rös av skådespelet bara där, vågar inte tänka på hur olidligt det borde vara att kolla hela filmen..
pellepr
2010-03-23
Med ett par kända namn i roll listan så är det svårt att fatta hur dem kunde tacka ja till denna film. riktigt uselt skådespel och handling.
TomJoad
2009-12-17
Det tjatas om att förbjuda obehöriga lärare i skolan. När ska vi förbjuda obehöriga skådespelare, manusförfattare och regissörer? Och hur tänker man när man ger Jason Alexander en seriös filmroll?
Pipilur
2009-09-09
Hysteriskt dålig film, inte ens mitt beroende av katastrofilmer gjorde att den blev utståbar
deftune
2009-03-17
Crap, B och inte ett dugg realistisk eller logisk..
hottentott
2009-03-16
kändes som en filmatisering på asteroids
kenai
2009-03-16