2.1

Metro

Scott är anställd vid polisen. Han fångar en våldsam bankrånare, men denne rymmer senare från fängelset, och ger sig ut på jakt efter Scott.

Originaltitel Metro
Regissör Thomas Carter
Manus Randy Feldman
Genre Kriminalare, Thriller, Komedi, Drama, Action, 90-tal
Skådespelare Eddie Murphy, Michael Rapaport, Kim Miyori, Michael Wincott, Paul Ben-Victor, Carmen Ejogo, Art Evans, Donal Logue, Denis Arndt, James Carpenter, Charleston Pierce, Will Marchetti

Skapad 2006-10-01 av Priceguy
Eddie Murphy spelar en gisslanförhandlare i San Francisco. När en gisslansituation uppstår skickas han in för att göra sig till vän med brottslingarna och långsamt få ut gisslan efter gisslan ...   Läs mer »

2018-03-08
Gillade inte den här filmen!
2017-10-23
BrutusBeefcake
2016-07-26
Hade hoppats på något i samma klass som Snuten i Hollywood men det fick jag verkligen inte, även fast actionscenerna ändå känns bra så är Eddie Murphy långt ifrån sin topp här. (5/15)
ToddDowney
2016-05-09
Den började bra. Ivarjefall de första 10-20 minutrarna, efter de går de utför och slutar aldrig riktigt. Och blev väldigt besviken då jag tyckte inledningsscenen var riktigt bra..
LacombeLucien
2015-07-08
Nej.
2014-11-02
Dum actionfilm med skrikande Eddie Murphy i spetsen i en av hans sämsta roller någonsin. Det finns ytterst lite tilltalande över denna rulle.
Ojhda
2013-11-08
Håller med Clintan, detta är en gammal goding som jag har sett många gånger och alltid tyckt mycket om! Stark trea!
Jocke_eriksson
2012-10-12
Helt ok actionfilm.
Xenox
2012-06-24
Ovanligt tråkig Murphy-film. De brukar åtminstone vara underhållande.
ClintanTheKing
2012-02-24
Jag förstår inte hur denna rulle kan få så jäklar dåliga betyg. Den är ju skitbra! Action rakt igenom med en Eddie i storform! 4/5.