2.1

Michael Bolton's Big, Sexy Valentine's Day Special

När tomten behöver 75 000 nya bebisar till jul för att bli av med lite leksaker leder Michael Bolton en tv-gala för att inspirera världen till att älska med varandra.

Originaltitel Michael Bolton's Big, Sexy Valentine's Day Special
Regissör Scott Aukerman, Akiva Schaffer
Manus Scott Aukerman, David Ferguson, Mike Hanford, Tim Kalpakis, Zach Kanin, Claudia O\'Doherty, Tim Robinson (III), Joe Saunders
Genre Komedi, Musikal, 2010-tal
Skådespelare Michael Bolton, Andy Samberg, Maya Rudolph, Sarah Silverman, Randall Park, Casey Wilson, Will Forte, Fred Armisen, Tim Robinson (III), Eric André, Chris Parnell, Sarah Shahi, Jorma Taccone, Michael Sheen, Adam Scott, Luka Jones, Jimmy Graham

Pillynilly
2017-02-20
Lite småkul
Christofer
2017-02-15
Alltså, jag ville verkligen att det här skulle vara roligare än jag hade trott och att jag totalt skulle ha misstolkat det i förväg. Jag ville det så mycket att jag först inte insåg hur uselt det var. Men mitt i alla meningslösa inslag så glimtade det till här och där med ett par riktigt fyndiga sketcher, så jag satt och hoppades att det skulle lyfta till slut. Vilket det tyvärr inte gjorde. Slutet var precis så värdelöst som man skulle kunna tro dessutom.