2.6

Middleton

En man och en kvinna blir förälskade när de båda reser runt med sina respektive barn på olika college.

Originaltitel At Middleton
Regissör Adam Rodgers (II)
Manus Adam Rodgers (II), Glenn German
Genre Romantik, Komedi, Drama, 2010-tal
Skådespelare Vera Farmiga, Andy Garcia, Taissa Farmiga, Spencer Rocco Lofranco, Nicholas Braun, Tom Skerritt, Peter Riegert, Mirjana Jokovic, Stephen Borrello IV, Daniella Garcia, Briana Henry, Joey Greer

jonbo
2016-11-28
Direkt störiga karaktärer rakt igenom, där Farmiga överspelar och Garcia underspelar. Dessutom är dialogen så fruktansvärt löjligt självuppfyllande skrivet att det inte går att förlåta något. Usch och fy o blä, vilken rutten film.
idaho1981
2015-10-29
Underhållande för stunden och bättre än jag väntat mig. Störde mig dock på åldersskillanden och Andy Garcias skådespeleri. Farmiga höjer energin och gör en riktigt bra karaktär som man genast tycker om. Växlar mellan stark 2:a och svag 3:a.
lottes
2015-05-18
En 39- årig kvinna och en 57- årig man spelar ett jämngammalt föräldrapar. Soft. VADÄRDETFÖRFELPÅFOLK?
Nena2000
2015-04-13
Söt liten film. Inte så mycket till handling egentligen men Vera Farmiga och Andy Garcia klickar bra ihop. Kände såväl igen Taissa Farmiga men tog ett tag innan jag kom på att det var i American Horror Story jag sett henne. Trodde hon och Vera var mor och dotter men de är faktiskt syskon. Peter Riegert spelade över lite väl som skolans dj............
KyLLo
2015-03-13
Alla tonåringar som skäms över sina föräldrar borde se den. Föräldrarna i filmen är inte ett dugg piniga. ;)
need_sleep
2014-11-01
En småcharmig och lite smårolig film om två vuxna som träffas på sina barns college. Det händer inte speciellt mycket men bra skådespel av Vera Farmiga. Andy Garcia däremot var mer slätstruken men tillsammans blir det underhållande. Filmen känns som en pjäs med mycket dialog. Den får en klar 3:a.
larox
2014-08-10
inte särskilt bra film, andefattig på alla sätt men Andy Garcia höjer det hela, han är fantastisk!
Zandris
2014-08-05
Charmig romantisk historia och två vuxna som blir förälskade. Bra skådespelar insatser .
asasae
2014-07-20
En trevlig film som visar att vuxna också kan bli totalt och upp över öronen förälskade, men lite fånig när de rökte pipa...
FUR
2014-03-17
Fruktansvärt charmig! Den har sina upp- och nedgångar, men i huvudsak är det en sådär fantastisk mysig film som jag vet att jag kommer komma se om på ett flertal gånger.