2.7

Midnight Sun

Katie är en sjuttonårig tjej som sedan sin barndom varit förpassad till sitt hus under dagtid eftersom hon har en ovanlig hudsjukdom som gör solljus dödligt för henne. När ödet ingriper möter hon Charlie, och det slår gnistor om deras sommarromans.

Originaltitel Midnight Sun
Regissör Scott Speer
Manus Eric Kirsten
Genre Drama, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Bella Thorne, Patrick Schwarzenegger, Rob Riggle, Quinn Shephard, Nicholas Coombe, Suleka Mathew, Ken Tremblett, Jenn Griffin, Tiera Skovbye, Norm Misura, Austin Obiajunwa, Alex Pangburn, Guy Christie, Paul McGillion, Ava Dewhurst

Robkiller
2023-10-04
Meningslös.
2021-12-22
Riktigt förutsägbar och sliskig.
2021-04-19
Riktigt bra faktiskt!
Tatty
2020-07-08
Åh, jag totalt älskar filmen! Så vackert, fin och jag sträck tittade hela filmen! Slutet var så vackert att jag kände starkt för filmen!
Paramis
2019-07-29
Jag kunde inte låta bli att tänka på Patricks liknelse till sin far. Utseendet och när han skrattar vid några tillfällen är en kopia på farsan. Annars ganska sorglig, men bör ses !
chimandra
2018-06-26
Jag ger denna film en fyra trots att den har en del brister. Den har många otrovärdiga inslag. Men i helhet så är den välgjord och varje skådespelare spelar sina karrakärer mycket bra. Film måste ju heller inte vara perfekt realisktisk utan film är till för att vi ska kunna drömma och resa på en fantastiregnbåge till andra världar och möta människor som vi annars knappast skulle ha mött. Film ska också beröra och locka fram känslor och den här filmen lockade fram många tårar, skratt och värme upp mitt hjärta. Denna film kommer jag att komma ihåg och jag rekomenderar denna film på det varmaste..
ulpe01
2018-06-17
När jag såg titeln först trodde jag att någon gjort film av Stephanie Meyers Twilight-omgörning från "vampyr"perspektiv, men dessbättre hade jag fel. Inte för att det här är något mästerverk, men gillar man Nicholas Sparks böcker/filmer kanske det här är något för dig. Efter att ha sett "Everything, Everything" hoppades jag kanske på ett liknande slut här, men men...