2.4

Morden i Midsomer - Blood on the Saddle

Vilda västern-showen i byn Ford Florey leder till mord och förödelse när gamla konflikter om landsägarskap blossar upp.

Originaltitel Midsomer Murders - Blood on the Saddle
Regissör Richard Holthouse
Manus David Harsent
Genre Kriminalare, Drama, Mysterium, 2010-tal
Skådespelare John Nettles, Jason Hughes, Jane Wymark, Barry Jackson, Kirsty Dillon, Emma Cooke, David Rintoul, Caroline Langrishe, Richard Harrington, Pip Torrens, Kenneth Cranham, Justin Avoth, Kika Markham, Malcolm Storry, Daniel Ryan

2015-05-30
Dette var kanskje ikke det beste men så er jo mr barnaby og sergeant Jones der. -3.
Tenchi
2011-06-18
Visst är vilda västern skoj men det här avsnittet var inte bra. Kvaliten har blivit sämre på de senare avsnitten tyvärr.
Luciphere
2010-09-18
Hederligt avsnitt som i god sed startar med en tillställning; denna gång en westernuppvisning. Så många mord att det blir löjligt, men ändå klurigt och god underhållning på många sätt. Ovanligt många actionscener.
BROBJO
2010-08-31
en av de sämre på mkt länge.
yrkeschaufföre
2010-07-31
Westernfantasin sänker hela filmen till en ok tvåa.
servadac
2010-07-29
Helt okej, man bör kanske gilla Westerns?
mammene
2010-07-29
Här verkar fantasin trytit eller snarare har man fantiserat för mycket. Det blev ett löjes skimmer över det hela, för barnsligt att orka följa till slut¨och vilket slut sen.
MaraJade
2010-07-29
Hm, detta är ett av de sämsta avsnitten jag sett i serien. Det verkar som om förra veckans uppsving bara var en engångsföreteelse tyvärr.
cred2winona
2010-07-28
ett av dom sämre avsnitten ja.
Shaun
2010-07-28
Kan sätta en etta likaväl. Men orkar inte. Bryr mig inte.