2.4

Mike & Dave Need Wedding Dates

Två omogna bröder, Mike och Dave, som älskar att festa måste hitta varsin dejt till deras systers kommande bröllop på Hawaii. De löser situationen genom ett framträdande på The Wendy Williams Show som fångar uppmärksamheten hos Tatiana och Alice - två rubbade tjejer som festar ännu vildare än dem själva.

Originaltitel Mike and Dave Need Wedding Dates
Regissör Jake Szymanski
Manus Andrew Jay Cohen, Brendan O'Brien
Genre Komedi, Romantik, Äventyr, 2010-tal
Skådespelare Adam DeVine, Zac Efron, Anna Kendrick, Aubrey Plaza, Sugar Lyn Beard, Sam Richardson, Stephen Root, Stephanie Faracy, Alice Wetterlund, Mary Holland, Lavell Crawford, Kumail Nanjiani, Jake M Johnson, Marc Maron, Erik Griffin, Eugene Cordero

Körsbär
2019-09-22
Inte okej med normaliseringen av droger, men bortser vi ifrån det. Så är det en underhållande film, konceptet känns som att det gjorts förr. Men hey, några scener får en att verkligen dra på smilbanden :)
Robkiller
2018-08-05
Totalt stendum, men emellanåt väldigt underhållande...
2017-11-19
Kvartetten i huvudrollerna är stark och hjälper till att lyfta filmen vid flera tillfällen. Trean är kanske lite snäll men ovanligt lite som stör och det var underhållande och roligt hela vägen med ett par skratt.
celec
2017-09-23
Om man tycker att American Pie är för subtil humor då är det här filmen för dig.
2017-09-22
Inledningsvis är jag tveksam till filmens kvalitéer men så kommer först en scen jag kallar "fyrhjulingen" och snart därefter en scen jag kallar "Massage". Dessa scener är så roliga att jag skrattade så tårarna började rinna. Adam DeVine, Zac Efron, Anna Kendrick och Aubrey Plaza är alla sevärda men bäst/roligast var Sugar Lyn Beard.3+
arruba
2017-05-30
Störd film men konstigt nog underhållande. Se den om du är sugen på komedi!
HerrNenne
2017-05-25
Förvånansvärt rolig faktiskt.
RunRiot
2017-03-14
Nja halvkul på sina håll men medt skräp. Anna Kendrick är dock lika charmig som vanligt.
2017-03-07
Inte alls vad jag förväntade mig, fast den enda som var sympatisk var bruden. Man hade vunnit på att tona ner allt en smula.
karlstadtös
2017-01-21