2.3

Bad Milo!

En man upptäcker att hans kroniska magbesvär beror på det faktum att han har en demon som lever i hans tarmar.

Originaltitel Bad Milo!
Regissör Jacob Vaughan
Manus Jacob Vaughan, Benjamin Hayes
Genre Komedi, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Ken Marino, Gillian Jacobs, Peter Stormare, Mary Kay Place, Claudia Choi, Toby Huss, Patrick Warburton, Erik Charles Nielsen, Kumail Nanjiani, Steve Zissis, Jake Broder, Jonathan Daniel Brown, Nick Jaine, Stephen Root

LenWidleheyt
2018-04-19
Var har den här filmen varit hela mitt liv?
DrJW
2015-04-02
Skulle inte bli förvånad om inspirationen till den här kom från filmerna Basket Case och Brain Damage, båda gjord av Frank Henenlotter. Dock man önskade att de var Henenlotter som skrev manuset och regisserade den här istället.
tunepunk
2014-12-14
Bara osmaklig och dålig.
idd
2014-10-20
småfestlig freudparodi i henenlotter-stil som börjar rätt bra men som dessvärre tappar allteftersom..
Kriffot
2014-10-20
Kul ibland men lite för tramsig trots allt...speciellt mot slutet
Smultronsylt
2014-08-17

2014-05-01
Udda monsterfilm. Monstret påminner lite om Gremlins. Men det är trots det inte bra. 2/10.
RobinsTaste
2014-04-26
Ovanligt rumsren rulle om en demon som krälar in och ut ur en snubbes röv. Stormare hade en rolig närvaro och demonen ser ut som en gullig liten Gremlin. Synd dock att han är lite psyko.
precineadd
2014-04-03
helt klart den bästa rump-monsterfilm jag sett
Ramza
2014-03-10
Bättre än den borde vara, men fortfarande inte särskilt bra.