2.3

Min galna farsa

Jon Aldrich har allt, en vacker fru, två små barn och ett bra jobb. En dag blir hans mor plötsligt sjuk och Jon tvingas åka ner till Florida för att ta hand om sin senile far medan mamman är på sjukhus. Efter att fadern bränt ner huset de bor i bestämmer sig Jon för att ta med föräldrarna till Chicago och hans hem, något som är lättare sagt än gjort när FBI visar sig ha slagit till mot hans jobb och spärrat alla hans konton. Olyckorna radar upp sig för stackars Jon medan fadern mest hela tiden är sugen på McDonalds mat, eller?

Originaltitel Folks!
Regissör Ted Kotcheff
Manus Robert Klane
Genre Drama, Komedi, 90-tal
Skådespelare Tom Selleck, Don Ameche, Anne Jackson, Christine Ebersole, Wendy Crewson

Quartz
2010-05-02
lite charmig men lång ifrån bra, och långt ifrån rolig. men tom selleck... det är ju som det är. mysigt men tjoho!
Fazzulisten
2005-06-02
Kul med slapstick-humor med konsekvenser. När filmen är slut har delar av Tom verkligen gått åt.
ray
2005-03-01
småtrevlig menar jag......
ray
2005-03-01
Småtervli till en början, men blir eftersom väldigt jobbig och idiotiskt hysterisk.
zeXy
2004-07-28
suverän film, man tycker så synd om honom efter ett tag att den bara blir vacker *snyft*