3.2

Miracles from Heaven

En ung flicka som lider av en ovanlig matsmältningsstörning blir mirakulöst botad efter en hemsk olycka.

Originaltitel Miracles from Heaven
Regissör Patricia Riggen
Manus Randy Brown
Genre 2010-tal, Drama
Skådespelare Jennifer Garner, Kylie Rogers, Martin Henderson, Brighton Sharbino, Courtney Fansler, Queen Latifah, Eugenio Derbez, Kelly Collins Lintz, John Carroll Lynch, Brandon Spink, Wayne Pére, Bruce Altman, Rhoda Griffis, Erica McGee, Hannah Alligood, Zach Sale
Filmnummer 119294

supermancover
2017-07-30
Förvånad över hur bra den var ändå. Jag tänkte att det skulle bli rakt-igenom crap då det finns så många kristna filmer som bara är SÅ jobbiga och kräver skämskudde. Denna fick jag ju gråten i halsen av, faktiskt. Trea.
Christofer
2017-07-29
Yes! Ännu en kristen film som håller måttet både manusmässigt och produktionsmässigt i övrigt (dock inte helt utan brister i regin), samt med en gripande historia som verkligen berörde mig. Jag har lyckats hitta flera guldkorn på sistone, något oväntat. Alltid lika trevligt :)
Tatty
2017-07-25
Annorlunda och bra film men inte riktigt min filmsmak!
NoWireHangers
2017-06-26
Delar av filmen är ju en fin berättelse om hur en familj påverkas när ett barn blir sjukt, men sen är det en massa påklistrat religiöst slisk också.
Engravadlax
2016-08-24
Ned Flanders seal of approval.
Powha
2016-08-02