3.1

Miss You Already

Milly och Jess har alltid varit bästa vänner. De har alltid delat allting med varandra, från skratt till hemligheter. Nu är de vuxna och Milly har en framgångsrik karriär och ett fint hus, där hon bor med sin man Kit och deras två barn. Jess är en stadsplanerare som bor med sin pojkvän Jago på en bohemisk husbåt. Deras vänskap är så stark som den någonsin har varit. Men allting ändras hastigt när Jess får sitt efterlängtade barn och Milly diagnostiseras med bröstcancer.

Originaltitel Miss You Already
Regissör Catherine Hardwicke
Manus Morwenna Banks
Genre 2010-tal, Komedi, Drama, Romantik
Skådespelare Drew Barrymore, Toni Collette, Dominic Cooper, Paddy Considine, Jacqueline Bisset, Honor Kneafsey, Ryan Baker, Tyson Ritter, Silas Carson, Shola Adewusi, Mem Ferda, Frances de la Tour, Anjli Mohindra, Grace Schneider, Eleanor Stagg

jesse8
2018-10-21
Så braa, förstår inte hur jag lyckats missa denna fina film ??
asasae
2017-07-07
Vacker och fin, lite ledsam också!
supermancover
2017-02-07
Tycker mycket om mycket och tycker illa om lite. Drew är ju egentligen inte min kopp med te då jag utav någon outgrundlig anledning stör mig på henne. Men det var ganska najs ändå och motspelerskan var också mycket bra i vissa scener. Stark.
Paramis
2016-04-10
För kvinnor och gråtsökare !
embr91
2016-01-26