Monster a-Go-Go

En rymdkapsel krashlandar på jorden, kraftigt bestrålad med radioaktivitet. Astronauten som satt i den är däremot borta och ingen vet vad som har hänt med honom. Samtidigt börjar människor i området dö oförklarligt.

Originaltitel Monster a-Go-Go
Alternativ titel Terror at Halfday
Regissör Bill Rebane, Herschell Gordon Lewis
Manus Jeff Smith (I), Dok Stanford
Genre 60-tal, Science Fiction, Skräck
Skådespelare Phil Morton, June Travis, George Perry

henrikj
2020-02-01
I klass med Manos: The hands of fate i termer av total psykisk påfrestning. Jösses.
zonk
2016-10-22
Totalhaveri på alla nivåer, och inte på ett kul sätt heller - fruktansvärt utdraget och plågsamt.
MaxMackan
2012-08-25
Herrejösses. Troligen det sämsta jag sett. Tur då att man hade MST3K till hjälp. Den är så dålig att jag nästan överväger att ge alla mina andra ettor en extrapoäng så att den här blir min enda etta.
arkiv
2010-08-19
Borde skrivas ut mot insomnia. Garanterad verkan.
GrandMaster_E
2010-02-12
Kan bara tänka mig hur publiken sov, eller bara hånglade
HellCop
2009-03-04
Ett gott skratt förlänger livet!
federico033
2007-09-17
har sett flera b och c-filmer men frånsett från plan 9 from outher space är det bara i den här jag sett nåt så dåligt som att hålla för munnen och säga "riiing" när telefonen ska låta... så vitt jag förstår så slog man samman två olika filmer och la till extra material, vilket inte hjälpte filmen det minsta men såg till att besättningen på SOL fick till en av sina bästa riffingar
Malfunction
2007-04-29
En av få filmer jag betygsätter utan att sett hela. Otroligt tråkig och kanske den sämsta filmen jag har sett.
walderik
2007-02-11
Det här måste vara världshistoriens absolut sämsta film. Till och med Manos är ju bättre.
Bomkia
2006-12-09
Jösses vilken enorm hög med skit. Usel historia där man med en berättarröst försöker binda asmman konstiga scener med usla skådespelare vars idé om hur man agerar går ut på att man läser sin replik utan några större känsla. Lägg därtil mängder av urtråkiga klipp där inget egentligen händer (Oh nej! Forskaren öppnar en dörr .. och går .. och öppnar en till dör .. och inget händer). Skräp! Se den bara om du har MST3K-gänget som hjälp.